اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مطرح کرد

تجلیل از امامزادگان مقابله با تفکر غلط وهابیت

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تجلیل از امامزادگان باعث افزایش و تقویت روحیه ایستادگی، ظلم‌ستیزی در جامعه اسلامی و مقابله با تفکر غلط وهابیت است.

تجلیل از امامزادگان مقابله با تفکر غلط وهابیت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی محمدی عصر امروز در اولین کنگره بین‌المللی امامزادگان در جمع علما و فضلای مدعو، اظهار کرد: سزوار بود که اولین کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان برگزار شود.

وی ادامه داد:‌ تجلیل از امامزادگان و اولاد ائمه اطهار (ع) یک وظیفه قرآنی و اجابت خاص پیامبر (ص) است، چراکه پیامبر اکرم (ص) اجر و مزد رسالت خودش را مودت و احترام به اولاد و اهل بیت (ع) خود قرار داد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: ‌نکته دیگری که باید در این کنگره به آن بپردازیم، احترام و ارادت همیشگی ایرانیان به اهل بیت (ع) و امامزادگان است.

محمدی ابراز داشت: ‌این افتخار ما ایرانیان است که در دوران غربت اهل بیت (ع) و اولاد آنها، مردم مسلمان ایران امامزادگان را با احترام و ادب با آغوش باز مورد استقبال خود قرار داده و پذیرای این بزرگواران بودند.

وی تصریح کرد: افتخار میزبانی ایرانیان از امامزادگان نباید به دست فراموشی سپرده شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در باب تشکیل از امامزادگان هدف دیگر را اینچنین، عنوان کرد: تجلیل از این بزرگواران باعث ‌الگوسازی برای جوانان و نوجوانان است. دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) درصدد این بوده و هستند که الگوهای دروغین را به جوانان کشور معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که امامان و امامزادگان به عنوان الگوهای راستین بوده و هستند که اگر ما تلاش نکنیم و این الگوها را به جامعه معرفی نکنیم، دشمن الگوهای تقلبی خود را معرفی خواهد کرد.

محمدی بیان داشت: چقدر بجا و سزاوار است که این افراد را به عنوان الگو معرفی کنیم. تجلیل از امامزادگان و نکوداشت نام و یاد آن بزرگواران تجلیل از مقام شهادت و شهدا است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور متذکر شد: هدف دیگری که می‌توان در تجلیل از امامزادگان به آن اشاره کرد، روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن و ظلم‌ستیزی است.

وی یادآور شد: پرداختن به موضوع رفتار مقاومت‌وار و ظلم‌ستیز امامزادگان باعث افزایش و تقویت روحیه ایستادگی و دشمن‌ستیزی در جامعه اسلامی خواهد شد.

وی تأکید کرد: در زمان سختی و مشکلات فشار روحی و سختی و مشکلات مسلمانان مأوا و پناهی جز اهل بیت (ع) نخواهند داشت و با تجلیل از مقام شامخ امامزادگان باعث فرهنگ‌سازی این امر در بین نسل‌های جوان خواهد شد.

محمدی در پایان ابراز کرد: تجلیل از امامزادگان مقابله با تفکر غلط وهابیت، تکفیری‌ها و سلفی‌ها است.

انتهای پیام/63001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول