اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

نمایشگاه پاییزه در دیلم 23 شهریور برپا می‌شود

فرمانداردیلم گفت: نمایشگاه پاییزه در دیلم 23 شهریور برپا می‌شود.

نمایشگاه پاییزه در دیلم 23 شهریور برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، اسماعیل کاظمی امشب در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک میلاد با سعادت امام هشتم (ع) و همچنین حضرت معصومه (س) ترویج فرهنگ نمایشگاه را یکی از مباحث اساسی شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: این فضا با برپایی نمایشگاه‌های متنوع به مناسبت‌های مختلف قابل تحقق است؛ چنانکه شاهد افزایش اقبال عمومی نسبت به نمایشگاه هستیم.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دیلم، هدف از برگزاری نمایشگاه پاییزه را تأمین اقلام اساسی در فصل بازگشایی مدارس دانست و خاطرنشان کرد: امید است با ارائه محصولاتی با کیفیت و متنوع و البته با قیمت مناسب و نازل‌تر از بازار موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

فرماندار دیلم همچنین بر ضرورت جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برپایی نمایشگاه‌های آتی تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به لزوم فرهنگ‌سازی مناسب و همچنین با توجه به استقبال روزافزون شهروندان از برپایی نمایشگاه‌ها شهرداری با احداث مکانی به منظور برپایی دائمی نمایشگاه‌ها در طرح جامع تفصیلی شهر اقدام کند.

وی همچنین از نیروی انتظامی و واحد خدمات ایمنی شهرداری خواستار تأمین نظم و امنیت و همچنین ایمنی کامل بازدیدکنندگان و غرفه‌داران شد.

کاظمی از برپایی نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در شهر دیلم خبرداد و اذعان داشت: این نمایشگاه در محل سالن اجتماعات دبیرستان صدف این شهر از تاریخ 23 شهریورماه جاری تا اول مهر و به مدت 10 روز از ساعت 17 عصر تا 23 برپا خواهد بود.

فرماندار دیلم در پایان متذکر شد: در این نمایشگاه که شامل 16 غرفه است؛ به توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان و همچنین کالاهای ضروری خانوارها پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول