اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ژیمناستیک:

نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی هدف فدراسیون ژیمناستیک است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: با وجود محدودیت‌های مالی فدراسیون ژیمناستیک براساس برنامه هدف‌گذاری شده حرکت می‌کند، زیرا هدف ما نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی است.

نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی هدف فدراسیون ژیمناستیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر درویش‌زاده امشب در مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک استان اصفهان که در محل خانه ژیمناستیک برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان یکی از قطب‌های اصلی ژیمناستیک کشور محسوب می‌شود و فدراسیون نگاه ویژه‌ای به هیئت ژیمناستیک استان اصفهان دارد.

وی انتخاب علی نکویی به عنوان دبیر جدید هیئت را اتفاق مثبتی برشمرد و تاکید کرد: الهام صانعی نایب رئیس بانوان هیئت در مسابقات آسیایی اندونزی قضاوت خوبی را انجام داد و در دوره داوری بین‌المللی تایلند نیز توانست با رتبه خوبی قبول شود که موفقیت قابل توجهی برای ژیمناستیک اصفهان محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه هیئت‌های استانی بازوی اجرایی فدراسیون هستند، تاکید کرد: تعامل مثبت و سازنده‌ای بین هیئت ژیمناستیک استان اصفهان و فدراسیون وجود دارد که زمینه‌ساز اتفاقات مثبتی در این هیئت شده است.

وی حضور دو مدرس فدراسیون جهانی ژیمناستیک در اصفهان را نکته مهمی برشمرد و گفت: در انتخابات فدراسیون جهانی ژیمناستیک خانم میرل گانزیل رئیس کمیته جهانی ایروبیک ژیمناستیک در مورد حضورش در ایران و شهر اصفهان صحبت کرده و از هماهنگی هیئت ژیمناستیک اصفهان و فدراسیون به عنوان یک نمونه موفق یاد کرده است.

درویش‌زاده ادامه داد: با درخواست اصفهان گنادی سرمربی اوکراینی تیم ملی دوره ارتقای مربیگری را در اصفهان برگزار کرد که تجربه موفقی برای مربیان این استان است.

این مسئول به عناوین کسب شده توسط ژیمناست‌های اصفهانی در مسابقات مختلف اشاره کرد و گفت: اصفهان در رشته‌های آکروژیم و ایروبیک موفقیت‌های خوبی را به دست آورده و انتظار می‌رود فعالیت‌های مثبتی نیز در رشته هنری که پایه و اساس رشته ژیمناستیک محسوب می‌شود، صورت گیرد.

انتهای پیام/63006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول