اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مدت 4 سال

زنگویی رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌جنوبی شد

رضا زنگویی در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌جنوبی رأی اعتماد گرفت و برای مدت چهار سال سکاندار هیئت شد.

زنگویی رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از ظهر امروز مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور 18 نفر از اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در مجمع عمومی انتخاب هیئت ژیمناستیک رضا زنگویی که تنها کاندیدای ریاست هیئت ژیمناستیک بود توانست اعتماد مجدد اعضای مجمع را جلب کند و با اخذ 17 رأی به مدت چهار سال سکاندار هیئت شود.

رئیس انتخاب شده هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش ژیمناستیک از جمله ورزش‌های پایه بوده و نیاز به مربیان و داوران آشنا با علم روز دارد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 25 داور با هیئت همکاری دارند.

زنگوی یکی از مهم‎ترین برنامه‌های آتی هیئت را برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی داوری و مربیگری در مرکز استان و شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته هیئت ژیمناستیک در سال جاری 176 نفر است که نسبت به آمار سال گذشته رشد دو برابری داشته است و در برنامه چهار ساله این هیئت باید تعداد ورزشکار جذب ‌شده، سالانه به مرز یک‎هزار و 500 نفر برسد.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی اذعان داشت: در تعدادی از شهرستان‌های خراسان جنوبی که هیئت ژیمناستیک فعال نیست، در اسرع وقت با امکانات لازم و با کادری مجرب راه‌اندازی می‌شود.

زنگویی به فعالیت باشگاه‌های بخش خصوصی در شهر بیرجند اشاره کرد و متذکر شد: از برنامه‌های دراز مدت هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی افزایش باشگاه‌های بخش خصوصی است که تعداد این باشگاه‎ها حدود 30 مورد است که امیدواریم با حمایت سازمان‌های‌دولتی و بخش خصوصی این امر تحقق یابد.

وی ادامه داد: با مساعدت و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، سالن ورزشی بهاران سایت اداری بیرجند به طور اختصاصی در اختیار هیئت ژیمناستیک استان است که ورزشکاران و علاقه‌‎مندان رشته ژیمناستیک می‌توانند از امکانات آموزشی و تجهیزاتی آن استفاده کنند.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی با بیان اینکه ژیمناستیک را باید از سنین پایین آغاز کرد، افزود:‌ با آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها تعامل سازنده‌ای انجام شده است که از مربیان تربیت بدنی در مدارس برای آموزش ژیمناستیک استفاده شود.

در این جلسه به پیشنهاد رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی، کاظم چراغ بیرجندی، حسن هاشمی و مهری صدیقی‎نژاد با رأی اعضای مجمع به عنوان اعضای هیئت رئیسه برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/69014/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول