اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد

آموزش اخلاق‌محوری برای رانندگان ناوگان عمومی شیراز

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: طرح آموزش اخلاق‌محوری برای رانندگان ناوگان شهری، وانت‌بارها و مشاغل و میادین در این شهر اجرایی می‌شود.

آموزش اخلاق‌محوری برای رانندگان ناوگان عمومی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی اظهار کرد: این طرح پس از گذراندن موفق آموزش‌های اخلاق‌محوری رانندگان تاکسی در شهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در دوره آموزشی رانندگان ناوگان شهری علاوه بر آموزش مسائل اعتقادی و احکام، موضوع مهم مسئولیت رانندگان در برابر خانواده‌های آنان آموزش داده می‌شود.

سقاچی تصریح کرد: رعایت و توجه راننده‌ها به قوانین راهنمایی و رانندگی، حفظ حقوق رانندگان، کمک‌های اولیه، حمل و نقل مواد خطرناک و سایر موضوع‌های مهم آموزشی در برنامه‌های طرح اخلاق‌محوری رانندگان ناوگان شهری، وانت‌بارها و مشاغل و میادین اجرایی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این طرح با همکاری سازمان‌های مختلف شهرداری و پلیس راهور انجام می‌شود و معتقدیم تاثیرگذاری مثبتی نیز به همراه دارد.

سقاچی خاطر‌نشان کرد: به دنبال این هستیم تا گذراندن این دوره‌های آموزشی به صورت اجباری انجام شود تا به اهداف عالیه تاثیرگذاری این طرح دست یابیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ادامه داد: معتقدیم باید طوری آموزش‌های لازم را به رانندگان تاکسی داد تا برخورد آنان با شهروندان کریمانه باشد و مردم نسبت به دین و مسئولان به ویژه شهرداری خوش‌بین شوند.

وی اضافه کرد: این طرح در بینش اخلاقی رانندگان تاثیرگذار بوده و آثار ارزشمندی را به همراه دارد و باید رنگ اجرایی به خود بگیرد.

سقاچی تصریح کرد: آموزش مداوم رانندگان ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مسئولان نیز بر این باور باشند که این آموزش‌ها تاثیرات مثبتی را به دنبال دارد.

این کارشناس مسائل خانواده گفت: باید بر این باور باشیم که توجه رانندگان به مسائل خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم در برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/‌2448/ل/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول