اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

اتحاد و وحدت مسلمانان سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است

استاندار البرز گفت: اتحاد و وحدت مسلمانان سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

اتحاد و وحدت مسلمانان سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جریان دیدار با مدیران کاروان‌های حج و زیارت استان البرز اظهار داشت: دشمنان از اتحاد و همدلی مسلمانان هراس دارند لذا همیشه در نظر دارند تا با توطئه‌ها و نقشه‌های گوناگون این اتحاد را مورد هجمه و حمله قرار دهند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات ما حفظ این اتحاد و همبستگی است لذا نباید اجازه دهیم انسجام و اتحاد ما مسلمانان هرگز از بین برود.

استاندار البرز با بیان اینکه دشمنان برای انداختن تفرقه در بین مسلمانان از هیچ توطئه‌‎ای چشم‎پوشی نمی‌کنند، افزود: تا این اتحاد و همدلی در میان مسلمانان است دشمنان هرگز قادر نخواهند بود نقشه‌های خود را عملی کنند.

عربیان با تأکید بر اعمال حج اظهار داشت: مناسک حج یکی از بارزترین و مشهودترین نشانه‌های اتحاد در میان مسلمانان است لذا حج فرصت بسیار مناسب برای تبلیغ فرهنگ مسلمان است.

وی تصریح کرد: در این راستا نباید اجازه دهیم که دشمنان از کنگره وحدت جهان اسلام برای تفرقه میان مسلمان بهره ببرند.

استاندار البر با بیان اینکه امروز هر اتفاقی در جهان از سوی دشمنان روی می‎دهد به گردن مسلمانان می‌افتد افزود: دشمنان امروزه خشونت‌های صورت گرفته در جهان اسلام را به نام مسلمان نسبت می‌دهند لذا در نظر دارند تا با این ترفندها نام مسلمانان و اتحاد آنان را خدشه‎دار کنند.

عربیان با اشاره به کشتار مسلمانان در اقصی نقاط جهان اظهار داشت: این کشتار وحشیانه به دست افرادی صورت می‌گیرد که تنها عنوان اسلام و مسلمان را یدک می‌کشند اما از انسانیت و مسلمانی بویی نبرده‌اند.

این مسئول یکی از مهمترین وظایف مسلمانان را در اقصی نقاط جهان تبلیغ و ندای وحدت عنوان کرد و گفت: با تبلیغات وسیع و ندای وحدت می‌توانیم مانع از هرگونه توطئه دشمنان علیه مسلمانان شویم.

عربیان افزود: متأسفانه امروزه تبلیغات مسموم علیه مسلمانان سبب شده است که برخی راه را برای به انحراف کشیدن جهان اسلام باز ببینند و تلاش خود را برای تحقق اهداف شوم و دیرینه خود دو چندان کنند.

وی در پایان تأکید کرد: در این راستا وظیفه هر مسلمان دفاع از جهان اسلام و حفظ وحدت است تا دشمنان مانند همیشه مأیوس شوند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول