اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی رقم خورد

شکست اتحاد قم در مصاف با قهرمان لیگ برتر

تیم فوتبال اتحاد قم در دیداری تدارکاتی در آستانه بازی‌های مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور برابر قهرمان لیگ برتر نتیجه را واگذار کرد.

شکست اتحاد قم در مصاف با قهرمان لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال اتحاد قم در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در دومین مرحله رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور این روزها تمرینات خود را منظم‌تر از گذشته برگزار می‌کند تا بیش‌ازپیش مهیای رقابت با رقیب گرمساری خود شود.

این در حالی است که تیم فوتبال اتحاد قم در مرحله نخست مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال اتحاد نوین توابع تهران بود و توانست حریف را با نتیجه جالب توجه سه بر یک شکست بدهد.

پیروزی جالب توجه اتحاد قم در مرحله نخست جام حذفی کشور

شاید کمتر کسی از تیم فوتبال اتحاد قم انتظار داشت که در مرحله نخست رقابت‌های بیست‌وهفتمین دوره جام حذفی فوتبال کشور یک تیم پرقدرت باشد اما این تیم با تمام توان و انگیزه بالای بازیکنان متعصب خود توانست تیم اتحاد نوین توابع تهران را با شکست مواجه کند.

کسب برتری در این مسابقه موجب شد تا تیم فوتبال اتحاد قم جواز حضور در مرحله دوم این دوره از بازی‌های جام حذفی را کسب کند و حالا بیش‌ازپیش آماده شود تا در مرحله دوم به مصاف تیم فوتبال پیروزی نماینده شهرستان گرمسار استان سمنان برود.

جدال قهرمان و تیم سوم لیگ برتر فوتبال قم در مسابقه تدارکاتی

به منظور کسب آمادگی برای این بازی، فوتبالیست‌های تیم اتحاد قم در دیداری تدارکاتی به مصاف قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم یعنی تیم فوتبال پناه‌آفرین رفت و در مقابل این تیم نتیجه را واگذار کرد.

بازی تدارکاتی تیم‌های فوتبال اتحاد قم و پناه‌آفرین امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و طی آن فوتبالیست‌های پناه‌آفرین توانستند در پایان دیداری پرگل و جذاب تیم اتحاد را با حساب سه بر دو شکست بدهند.

در این مسابقه ابتدا تیم فوتبال پناه‌آفرین توانست دو بار متوالی دروازه تیم فوتبال اتحاد قم را باز کند ولی در ادامه مصاف دو تیم در نیمه اول تیم فوتبال اتحاد توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند هر چند آن‌ها یک بار دیگر دروازه خود را به روی تیم پناه‌آفرین باز شده دیدند تا نیمه نخست با برتری سه بر یک به سود تیم فوتبال پناه‌آفرین قم به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم فوتبال اتحاد قم که توسط علی میرهاشمی به گل رسیده بود توانست گل دوم خود را نیز توسط همین بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و بدین ترتیب اختلاف را به یک گل برساند در حالی که خطای پنالتی توسط مدافعان تیم پناه‌آفرین بر روی خود این بازیکن انجام شده بود.

این بازی در پایان جدال پناه‌آفرین قهرمان فصل گذشته و اتحاد شادقلی تیم سوم جدول رده‌بندی فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با برتری سه بر دو قهرمان لیگ برتر پایان یافت تا پناه‌آفرین بیش‌ازپیش آماده لیگ دسته سوم جام آزادگان و اتحاد قم مهیای مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور شود.

نخستین بازی تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و تیم فوتبال اتحاد قم نیز در مرحله دوم جام حذفی کشور روز سه شنبه هفته جاری در قم میزبان نماینده گرمسار است.

انتهای پیام/78002/ح40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول