اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد

راهیابی اثر هنرمند عکاس بوشهری به جشنواره فتوژورنالیسم آمریکا

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: آثار هنرمند عکاس حوزه هنری استان بوشهر، به جشنواره جهانی فتوژورنالیسم آمریکا راه یافت.

راهیابی اثر هنرمند عکاس بوشهری به جشنواره فتوژورنالیسم آمریکا

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدمحمد حسین سیدزاده   ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک اثر از رضا ماهینی، از هنرمندان واحد عکس حوزه هنری بوشهر، به جشنواره فتوژورنالیسم آمریکا راه یافته و موفق به دریافت القاب PSA گردیده است.

وی با بیان اینکه، ماهینی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی است تصریح کرد: این هنرمند از اعضای فعال کارگاه عکس حوزه هنری بوشهر است که با خلق آثار هنری خود به این جشنواره جهانی راه یافته است.

رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به اینکه انجمن عکاسی آمریکا هر ساله مسابقاتی را در گرایش‌های گوناگونی همچون سفر، طبیعت و فتوژورنالیسم برگزار می‌کند گفت: این جشنواره  از معتبرترین، پرمخاطب‌ترین جشنواره بین‌المللی در زمینه عکاسی به‌شمار می‌آید.

سیدزاده افزود: در این جشنواره 5 هزار و 600 عکاس خبری و مستند از 124 کشور جهان،  103 هزارعکس ارسال کردند، که تعداد 54 عکاس آثارشان پذیرفته شد و رضا ماهینی از هنرمندان حوزه هنری بوشهر و عکاس فعال به این جشنواره راه یافته است.

وی اضافه کرد: عکس‌های فتوژورنالیسم شامل تک عکس یا توالی از چند عکس که در یک کادر آورده شده‌اند و باید دارای ارزش خبری و تاثیر احساسی باشند، شامل علایق انسانی، مستند و اخبار لحظه‌ای هستند و ارزش خبری عکس باید نسبت به ارزش بصری آن غالب باشد.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول