اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار البرز از کافه کتاب سما

توسعه امور فرهنگی در البرز ضروری است

استاندار البرز بر توسعه امور فرهنگی در این استان تأکید کرد و گفت: متولیان امر فرهنگ باید تلاش خود را برای توسعه امور فرهنگی در این استان دو چندان کنند.

توسعه امور فرهنگی در البرز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در بازدید از کافه کتاب سما اظهار داشت: استان البرز دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری در زمینه امور فرهنگی است لذا باید با شناخت این استعدادها و بهره‌وری درست از استعدادهای موجود، امور فرهنگی را در این استان با رشد همراه کنیم.

وی ادامه داد: آماده‌سازی فضاهای فرهنگی و ارائه امکانات به هنرمندان و همچنین اختصاص اعتبارات برای توسعه امور فرهنگی از مهمترین اقداماتی است که باید برای ارتقای فرهنگی استان البرز انجام شود.

عربیان با اشاره به اینکه راه‎اندازی کافه کتاب گامی مهم و اساسی در جهت توسعه امور فرهنگی در البرز بوده است افزود: تلاش حوزه هنری در راستای آماده‎سازی فضاهای فرهنگی بسیار ستودنی است لذا باید با حمایت از اقدامات این نهاد مدیران و مسئولان حوزه هنری را در توسعه امور فرهنگی بیشتر در استان یاری دهیم.

استاندار البرز در ادامه این مراسم ضمن بازدید از نمایشگاه دفاتر و لوازم‎التحریر تولید شده با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی خاطرنشان کرد: فضای کافه کتاب سما محیطی مطلوب و مساعد برای ارتقای سطح فرهنگ استان است.

عربیان با تأکید بر اینکه حوزه هنری باید اقدامات خود را در مسیر توسعه فرهنگ کتابخوانی نیز بیشتر کند افزود: ایجاد نمایشگاه‌های کتاب می‌تواند در تحقق این امر بسیار موثر باشد.

نمایشگاه عرضه دفاتر و لوازم‎التحریر تولید شده با فرهنگ ایرانی اسلامی از اواسط شهریور ماه امسال در کافه کتاب سما واقع در کرج، بلوار امامزاده حسن، پایین‌تر از مصلی نماز جمعه فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی حوزه هنری (کافه کتاب سما) آغاز و تا تا پایان مهرماه 92 پذیرای حضور خانواده‌ها و فرهنگ‎دوستان البرزی خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول