اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

ناهیان از منکر ادامه دهندگان راه شهدا هستند

فرمانده انتظامی فارس گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ادامه دادن راه شهدا است.

ناهیان از منکر ادامه دهندگان راه شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان در دیدار با خانواده شهیدان سید عبدالرضا و سید عبدالرسول سجادیان در شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره 14هزار و 600 شهید استان فارس، اظهار داشت: اکنون که به شهدا دسترسی نداریم برای درک آنان، بهترین حلقه اتصال به این عزیزان، خانواده‌های معظم شهید هستند که در این میان نقش مادران و پدارن شهدا، برجسته‌تر است.

وی با اشاره به آیاتی چند از کلام‌الله مجید تصریح کرد: رزمندگان، شهدا و رستگاران نزد خداوند جایگاه خاص خود را دارند و شهدا زندگانی هستند که نزد پروردگار خود روزی دارند و در روز قیامت همگان به داشتن چنین جایگاه والایی غبطه می‌خورند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه آنچه شهدا از ما انتظار دارند، ادامه دادن راه آنها است، تصریح کرد: شهدای عزیز در آن دنیا شفیع کسانی می‌شوند که راه آنان را ادامه داده‌اند.

سجادیان گفت: ادامه دادن راه شهدا سخت نیست، راه آنان شناخت ولی فقیه زمان خود، فاصله نگرفتن از محور ولایت، دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام (ره) و انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی از شهدا به عنوان رستگاران یاد کرد و گفت: در این دنیا نیز رستگاران کسانی هستند که راه شهدا را ادامه و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام می‌دهند.

حضور اعضای پایگاه مقاومت شهیدان سجادیان در این مراسم به منظور تجدید میثاق با مادر این شهید و ادامه راه وی، قرائت یکی از نامه‌های شهید، مداحی،‌ نوحه‌سرایی و ...  از دیگر برنامه‌هایی بود که در این دیدار انجام شد.

همچنین فرمانده انتظامی فارس با اهدای لوح یادبود از تندیس این دو برادر شهید به مادر شهیدان سید عبدالرضا و سید عبدالرسول سجادیان از وی دلجویی و درخواست کرد برای موفقیت خدمتگزاران مردم در انتظامی فارس دعای خیر کند.

انتهای پیام/2448/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول