اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی خبر داد

پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان دشتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی از پرداخت 161 فقره وام کارگشایی در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، احمدرضا بحرینی ظهر امروز گفت: تعداد 161 فقره وام قرض الحسنه کارگشائی به مبلغ 2 میلیارد و 374 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است.

وی افزود: و‌ام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی برای رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک هزینه‌های تحصیل و سایر موارد با در نظر گرفتن تمامی شرایط و رعایت اولویت‌ها و استحقاق‌ها و اخذ تعهدات و ضمانت‌های معتبر به واجدین شرایط پرداخت می‌شود. 

بحرینی بیان داشت: سیاست کلی این نهاد توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت بوده و به تمام خانواده‌های تحت حمایت با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت‌های موجود هر منطقه وام خودکفایی و قرض الحسنه کارگشایی اعطا خواهد شد.

بهره‌مندی یک هزار و 886 زن سرپرست خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان دشتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی از تحت حمایت بودن یک هزار و 886 زن سرپرست خانواده در کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

احمدرضا بحرینی گفت: خانوارهای مختلفی اعم از افراد سالمند، خانواده‌های با سرپرست از کار افتاده، ایتام، زنان بی‌سرپرست، زنان مطلقه، زنان متارکه و بد سرپرست و سایر موارد که توانایی اداره زندگی خود را بنا به دلایل متعدد ندارند، از طریق این نهاد حمایت می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی همچنین از جمع‌آوری 15 میلیون ریال زکات فطریه در عید سعید فطر امسال خبر داد.

بحرینی گفت: با توجه به اینکه یکی از امور اجرایی کمیته امداد جمع‌آوری فطریه مومنین و روزه‌داران شهرستان است، در همین راستا در روز عید سعید فطر تا سه روز پس از آن پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری فطریه در مصلی‌ها، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر، میادین اصلی و معابر پرتردد در سطح شهرستان برپا گردیده است.

بحرینی در ادامه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه‌دار اعلام کرد: تا کنون مبلغ 15 میلیون ریال زکات فطریه در شهرستان جمع‌آوری و در بین محرومین و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دشتی توزیع شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول