اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر خبر داد

پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان مژدهی و شایگان رشت

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر از پرداخت وام قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی به کارکنان خانه شبانه‌روزی مژدهی و شایگان رشت خبر داد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان مژدهی و شایگان رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عیسی رضایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خانه‌های شبانه‌روزی پسران مژدهی و دختران شایگان این شهر با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایتام، اظهار کرد: عمده پیامبران در کودکی یتیم شدند و این یکی از دلایل ارتقا و رشد شد.

وی با بیان اینکه ممکن است آینده کلیدی نظام توسط یکی از این فرزندان ایتام اداره شود، تصریح کرد: همه این فرزندان در پناه اسلام هستند.

این مسئول کوثر را مجموعه‌ای معنوی خواند و تصریح کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه در این موسسه بدون کارمزد است.

وی کارکردن در مجموعه خیریه‌ را دارای مشقات زیاد دانست و گفت: کارمندانی که در این مجموعه کار می‌کنند جزو محروم‌ترین قشر به لحاظ دریافت خدمات اجتماعی هستند.

رضایی به کمک موسسه مالی‌اعتباری کوثر به خانه شبانه‌روزی پسران مژدهی و دخترانه شایگان اشاره کرد و یادآور شد: به تمام کارمندان این دو مجموعه خیریه هر نفر 5 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد پرداخت می‌شود.

وی افزود: به تمام فرزندان این دو مجموعه نیز کارت هدیه 50 هزار تومانی به هر نفر پرداخت می‌شود.

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر، خاطرنشان کرد: موسسه مالی اعتباری کوثر یک مجموعه معنوی است و کوثر به معنای خیر کثیر است و حتماً باید این مجموعه با خیر کثیر باشد.

وی با اشاره به اینکه موسسه کوثر باید به گونه‌ای حرکت کند که احیاگر نام کوثر باشد، خاطرنشان کرد: باید هر جا که فعالیت خیری مانند دو خانه شبانه‌روزی مذکور باشد در حد مقدورات حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول