اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

داور کرجی قضاوت بازی آبی‌های تهران و اهواز را بر عهده دارد

داور توانمند کرجی قضاوت حساس دیدار آبی‌پوشان تهرانی و خوزستانی از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان را بر عهده دارد.

داور کرجی قضاوت بازی آبی‌های تهران و اهواز را بر عهده دارد

محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا اکبریان از داوران برجسته و بین‌المللی فوتبال کشورمان است که طی سال‌های اخیر توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داده است.

وی تصریح کرد: در لیگ برتر بارها شاهد قضاوت‌های خوب، عادلانه، شجاعانه و تصمیم‌های قاطع و درست این داور کرجی بوده‌ایم و به طور قطع محمدرضا اکبریان آینده بسیار خوبی در فوتبال ایران و آسیا دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز بیان داشت: در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر یک بازی حساس میان استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان برگزار خواهد شد.

محمودی افزود: استقلال تهران در تلاش است تا پیش از دیدار مهم و حساس با رقیب سنتی خود در هفته هشتم این بازی را به سود خود تمام کرده و با روحیه مضاعف در دربی حضور یابد.

وی گفت: همچنین این تیم می‌خواهد با شکست دادن استقلال صنعتی خوزستان در کورس قهرمانی باقی بماند و به همین دلیل 3 امتیاز این بازی برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز همچنین با اشاره به حضور تیم استقلال صنعتی خوزستان در رده سیزدهم لیگ برتر با پنج امتیاز گفت: این تیم نیز می‌خواهد با کسب پیروزی برابر رقیب تهرانی خود، به وضعیتش در جدول رده‌بندی سامان دهد.

محمودی تاکید کرد: بنابراین برای هر دو تیم دیدار فوق از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم بود که کمیته داوران از بهترین‌های خود برای قضاوت بازی استفاده کند.

وی اعلام کرد: بر اساس نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این بازی بر عهده محمدرضا اکبریان داور بین‌المللی کرج است.

به گفته محمودی، سعید علی‌نژادیان و بابک داوری اکبریان در قضاوت این بازی حساس کمک خواهند کرد.

لازم به توضیح است، دیدار استقلالی‌های تهران و خوزستان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر روز شنبه به میزبانی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول