اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دپارتمان داوری فوتبال مازندران:

قضاوت داور بین‌المللی فوتبال مازندران در لیگ برتر کشور

رئیس دپارتمان داوری هیئت فوتبال مازندران از قضاوت داور بین‌المللی فوتبال استان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

قضاوت داور بین‌المللی فوتبال مازندران در لیگ برتر کشور

حجت‌الله بهروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) که روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 شهریور برگزار می‌شود، دو داور وسط و داور کمک مازندرانی نیز برای قضاوت به میدان می‌روند.

وی تصریح کرد: اشکان خورشیدی داور بین‌المللی فوتبال مازندران پنجشنبه 14 شهریور از 19 بازی دو تیم سپاهان اصفهان و راه‌آهن تهران که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود، به عنوان داور وسط قضاوت این بازی مهم را بر عهده دارد.

رئیس دپارتمان داوری هیئت فوتبال مازندران گفت: در این بازی حسین طالقانی، مهدی ناصحی و قاسم واحدی، به عنوان داوران کمک اشکان خورشیدی را همراهی می‌کنند.

بهروش در ادامه همچنین از حضور داور کمک مازندرانی در این هفته خبر داد و اظهار داشت: علی‌اکبر عظیم‌پور به عنوان کمک داور دوم در بازی دو تیم صبای قم و تراکتور سازی تبریز به میدان می‌رود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری این مسابقه در روز پنجشنبه 14 شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم افزود: عظیم‌پور در این بازی محسن ترکی را به عنوان قاضی میدان همراهی می‌کند.

انتهای پیام/86005/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول