اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

عملیات شبکه‌گذاری 129 روستا در دست اقدام است

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: عملیات شبکه‌گذاری گازرسانی برای 129 روستای استان اردبیل در حال اجراست.

عملیات شبکه‌گذاری 129 روستا در دست اقدام است

فیروز خدایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سال مزین به حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، کارکنان خدوم شرکت گاز استان اردبیل با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و تلاش شبانه‌روزی در مسیر توسعه شبکه گازرسانی در مناطق روستایی بیش از پیش تلاش می‌کنند.

وی با بیان این موضوع به گوشه‌ای از اقدامات انجام یافته در سال جاری اشاره کرد و از برنامه‌های ویژه شرکت گاز استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: در سال جاری بیش از 3 هزار و 600 خانوار ساکن در مناطق روستایی در قالب 36 روستا به جمع بهره‌مندان از این نعمت خدادادی پیوسته‌اند.

خدایی با اشاره به میزان شبکه‌گذاری و تعداد انشعابات نصب شده نیز گفت: در سال 92 و تا پایان مرداد قریب به 210 کیلومتر شبکه‌گذاری و بیش از 5 هزار انشعاب در مناطق روستایی اجرا شده است.

این مسئول به تشریح برنامه‌های آتی شرکت نیز پرداخت و افزود: در حال حاضر تعداد 407 روستای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند که عملیات شبکه‌گذاری در 129 روستای دیگر نیز در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) و دعای خیر اهالی ولایت‌مدار و قدردان استان اردبیل تا پایان سال شاهد  بهره‌مندی تعداد بیشتری از روستاهای در دست اجرا خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود از تمامی کارکنان، به ویژه پیمانکاران، مهندسان ناظر پروژه‌ها، همکاری مسئولان متولی این حوزه و همکاری صمیمانه اهالی قدردانی کرد.

انتهای پیام/62004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول