اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان قم خبر داد

اجرای 3 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان قم

سرپرست شرکت گاز استان قم گفت: بیش از 3 هزار کیلومتر شبکه و لوله‌گذاری تاکنون برای گازرسانی به واحدهای مختلف در سطح استان اجرا شده است.

اجرای 3 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، غلامرضا فرجی اظهار داشت: به منظور تأمین انرژی بخش‌های مختلف از جمله صنایع، واحدهای تجاری، مسکونی و ناوگان حمل و نقل بیش از 3000 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح استان انجام شده که حدود 2400 کیلومتر آن در سطح شهرها و حدود 600 کیلومتر در سطح روستاها در زیر زمین دفن شده است.

وی افزود: خدمات‌رسانی از طریق گازرسانی در سطح استان با نصب 12 ایستگاه C.G.S، 6 ایستگاه T.B.S-C.G.S و 66 ایستگاه T.B.Sبه شهروندان صورت می‌پذیرد.

سرپرست شرکت گاز استان قم در خصوص کاهش حوادث احتمالی و تقویت شبکه‌ها در راستای ایمن‌سازی و استمرار گازرسانی به مشترکان اظهار داشت: نسبت به جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو و علمک‌های گلدانی و علمک‌های بلا استفاده و در معرض حادثه، ایمن سازی شبکه‌های آسیب‌پذیر و تأسیسات ایستگاه‌ها و ... در سال گذشته اقدام شد که بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی ادامه داد: ضمناً به منظور ایمن‌سازی ساختمان ایستگاه‌های C.G.S و T.B.S برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که در آینده در صورت تخصیص بودجه مناسب به انجام آن، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول