اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزش بهترین راهکار غلبه بر آسیب‌های اجتماعی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش و توجه به تندرستی یکی از اصلی‌ترین و جدی‌ترین راهکارهای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها است.

ورزش بهترین راهکار غلبه بر آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک معاونت اجتماعی دادگستری، بهزیستی و ورزش و جوانان اظهار داشت: صیانت و حمایت از جوانان متعهد این مرز و بوم در مقابل انواع بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی یک وظیفه همگانی و مشترک بین تمام دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به ورزش به عنوان یک فرصت ایده‌آل برای تحکیم بنیان‌های زندگی، ازدواج، تشکیل خانواده و مهار بزهکاری‌ها و ناهنجار‌ی‌های اجتماعی باید به یک اصل اساسی در برنامه‌ریزی‌ها تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: اداره ورزش و جوانان استان اردبیل با انعقاد این تفاهم‌نامه در نظر دارد تجربیات و دستاورد عملیاتی خود در زمینه‌های مختلف آموزش، تربیتی علمی و پژوهشی خود را در اختیار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قرار دهد.

پازاج گفت: ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های ضروری آموزش مهارت‌های زندگی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مداخله‌جویانه در تشویق و هدایت نسل جوان به سمت برنامه‌های تعالی محور و هدایت جوانان به سوی سلامتی و ترویج اعتقادات و باورهای دینی با ورزش امکان‌پذیر است و باید از نکات اصلی این تفاهم‌نامه باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: اجرا و برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، برگزاری همایش‌های فرهنگی ورزشی، استفاده از ظرفیت سمن‌ها در امر پیشگیری کنترل اماکن ورزشی و پیشگیری از اشاعه انواع داروها، تکریم نخبگان، فرهیختگان جوان و اخلاق‌مدار ورزشی از جمله موارد همکاری اداره کل ورزش و جوانان در این تفاهم‌نامه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه رویا احمدیان مدیر‌کل بهزیستی استان اردبیل و خدادادی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز در خصوص نحوه تعامل و همکاری دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی دادگستری کل و اداره کل ورزش و جوانان استان در هفت ماده به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/62001/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول