اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

ایمن‌سازی معابر جم با حذف نقاط حادثه‌خیز

شهردار جم از ایمن‌سازی معابر جم با حذف نقاط پرخطر و حادثه‌خیز خبر داد.

ایمن‌سازی معابر جم با حذف نقاط حادثه‌خیز

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید احمد علمداری صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری در جم اظهار داشت: جم از شهرهای زیبا و مهم در سطح استان است و برای عمران و آبادانی و زیباسازی این شهر تمهیدات ارزنده‌ای اندیشیده‌ایم.

وی افزود: به طور مستمر بر طرح‌های عمران شهری نظارت داریم و تلاش می‌کنیم رضایت خاطر شهروندان را با اجرای طرح‌های عام‌المنفعه فراهم کنیم.

شهردار جم از ایجاد سرعت‌گیر و سرعت‌کاه استاندارد در شهر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان محقق شده است.

علمداری تصریح کرد: با توجه به سرعت بالای ترافیک در بسیاری از معابر شهر که موجب کاهش ایمنی و افزایش تصادفات می‌شود، شهرداری جم با مصوبه شورای ترافیک شهرستان جم اقدام به اجرای چندین سرعت‌کاه استاندارد با پوشش آسفالت در سطح منطقه کرده و قبل از اجرای آن علایم هشدار دهنده مربوط به آن‌ها نیز نصب شده است.

شهردار جم از ایمن‌سازی معابر جم با حذف نقاط پرخطر و حادثه‌خیز خبر داد و عنوان کرد: ایمن‌سازی معابر برای تردد عابرین پیاده و همچنین جلوگیری از سرعت زیاد خودروها در بخش‌های پرخطر یا ورودی‌های تقاطع‌ها در دستور کار قرار گرفته و این سرعت‌کاه‌ها اجرا شده است تا از بروز حوادث یاد شده جلوگیری شود.

علمداری یادآور شد: این سرعت‌گیرها کاملاً مطابق با استانداردهای ترافیکی است و انتظار داریم رضایت خاطر مردم نیز فراهم شود.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم در اجرای پروژه‌های عمران شهری نهایت همکاری و همراهی را با این مجموعه داشته باشند تا به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول