اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک خبر داد

ایجاد جاده ساحلی بنک به دیر با نام جاده ولایت

شهردار بنک از ایجاد جاده ساحلی بنک به دیر با نام جاده ولایت خبر داد.

ایجاد جاده ساحلی بنک به دیر با نام جاده ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از بنک، حسین صفایی صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه به شهروندان باید در دستور کار شورا و شهرداری باشد و باید خدمات مناسب و باکیفیت ارائه کنیم.

وی افزود: مردم این شهر همواره با شورا و شهرداری همکاری و همراهی داشته‌اند که این مهم در بهبود روند شهر بسیار اثربخش بوده است.

شهردار شهر ساحلی بنک خاطرنشان کرد: ایجاد تفاهم همدلی با مجموعه شورای اسلامی، شهروندان و مسئولین در راستای توسعه فرهنگ شهرنشینی و پاسخ به نیازهای اساسی آنان و پیگیری در راستای ارتقای شهر ساحلی بنک به عنوان شهر بندری با همکاری شورای اسلامی،‌ نماینده مجلس، فرمانداری و استانداری از جمله برنامه‌های شهرداری است.

صفایی تصریح کرد: پیگیری در راستای معرفی شهر ساحلی بنک به عنوان شهر توریستی و گردشگری، ایجاد بازارچه شهری با مشارکت بخش خصوصی و احداث میدان‌های شهری با نمادهای فرهنگی اسلامی در شهر و همچنین توسعه پارک بزرگ ساحلی بنک نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

وی عنوان کرد: ایجاد پارک‌های محله‌ای و توسعه پارک 13 هکتاری، پیگیری در راستای ارتقای درجه شهرداری از چهار به پنج با هماهنگی شورای اسلامی، فرماندار و نماینده مجلس و توسعه جنگل دریایی حرا در کنار پارک بزرگ ساحلی و عملیاتی کردن ترتیب ممیزی و تشخیص و طرز وصول عوارض در هر شهر موضوع تبصره یک ماده 2 قانون نوسازی و عمران شهری نیز از دیگر برنامه‌های این مدیریت است.

شهردار بنک از ایجاد جاده ساحلی بنک به دیر با نام جاده ولایت خبر داد و گفت: احداث جاده ساحلی کنگان، بنک، دیر به عنوان جاده ولایت و توجه به رعایت حقوق شهروندی و توزیع امکانات و خدمات به شهروندان در راستای عدالت اجتماعی نیز از جمله برنامه‌های جدید شهرداری در شهر ساحلی بنک است.

صفایی افزود: باید کاری کنیم که مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/2451/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول