اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگرداران بسیجی عرصه رسانه در فارس:

فارسیان کوچک‌ترین زاویه با ولایت را تحمل نمی‌کنند

بسیجیان سنگردار قلم و رسانه فارس با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور اعلام کردند که مردم خدایی دیار سومین حرم اهل‌بیت (ع)، استانداری که کوچک‌ترین زاویه‌ای را با ولایت داشته باشد نمی‌پذیرند و تحمل نخواهند کرد.

فارسیان کوچک‌ترین زاویه با ولایت را تحمل نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه فعالان بسیجی در عرصه اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای استان فارس خطاب به رئیس‌جمهور آمده است: حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و تحقق عینی حماسه سیاسی ایرانیان در 24 خرداد ماه امسال، برگ زرین دیگری را بر صفحه انقلاب اسلامی ایران به یادگار گذاشت و دوستان را شاد و دشمنان را مأیوس کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: مردم فارس نیز با مشارکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری و با رأی خود به نحو احسن به این وظیفه‌ خطیر عمل کردند و اینک این رئیس‌ جمهور محترم است که باید با انتخاب مدیران شایسته در این استان به دنبال تحقق وعده‌های انتخاباتی خود باشد و مشکلات مردم را با کلید تدبیر و اعتدال بگشاید.

سنگرداران عرصه رسانه در فارس در بیانیه خود تصریح کرده‌اند: بدون شک فارس با توجه به مرکزیت سومین حرم اهل بیت ‌(ع) و ظرفیت‌های بی‌بدیل در زمینه‌های فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، هنری، گردشگری و ... نیازمند استانداری در حد نام و آوازه‌ این استان است و این مسئولیت رئیس‎جمهور  محترم و وزیر کشور را دوچندان می‌کند تا فردی را برای فارس برگزینند تا این استان را در حقیقت به قله‌‌ مطلوب و شایسته‌ آن برساند و عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کند. در این بیانه خاطرنشان شده است: استاندار آینده فارس باید به زیور ایمان و تعهد و اخلاق آراسته باشد و به آرمان‌های نظام مقدس اسلامی با دل و جان اعتقاد داشته باشد و بداند فرصت خدمتگزاری به مردمی را به دست آورده که افتخارشان خادمی سومین حرم اهل بیت (ع) و میزبانی بیش از 14 هزار شهید است.

دیده‌بانان بسیجی عرصه قلم و روشنگری در بیانیه خود ابراز داشته‌اند: استاندار آینده فارس باید مانند اهالی این دیار، عشق و تبعیتش به ولایت مطلقه‌ فقیه زبانزد خاص و عام باشد و خط امام (ره) و رهبری را صراط مستقیم و راهنمای خود در قول و عمل بداند و با نماینده‌ رهبر معظم انقلاب در استان هماهنگی کامل داشته باشد.

این بسیجیان فارسی افزوده‌اند: استاندار آینده فارس چه بومی باشد و چه غیربومی، باید از مدیران باتجربه، کاردان و دارای تخصص علمی و مدیریتی و با سوابق اجرایی بالا باشد و شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت این استان داشته باشد و از تجربیات گذشتگان خود استفاده کند و خطاهای آنان را تکرار نکند و بداند فارس جای تجربه‌اندوزی و مدیران بی‌تجربه نیست.

رصدکنندگان ولایت‌مدار فارس در ادامه بیانیه خود تصریح کرده‌اند: استاندار آینده فارس باید هیچ‌گونه وابستگی به باندهای قدرت و ثروت نداشته باشد و به استانداری به عنوان یک موقعیت کاسب‌کارانه نگاه نکند و بداند نباید حزب، باند، فامیل و گروهش امتیاز ویژه‌ای در مدیران میانی و ادارات و سازمان‌های فارس داشته باشند و به شدت از یکسویه نگری، عزل و نصب‌های اتوبوسی و تحمیلی و سیاسی‌کاری بپرهیزد و اعتدال و قانون را سرلوحه‌ی تصمیم‌گیری‌هایش قرار دهد.                    

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: استاندار آینده فارس باید منادی وحدت و اهل مشورت باشد و با حوزه‎های علمیه، مجمع نمایندگان، بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد، تشکل‌های صنفی، رسانه‌ها و .... تعامل داشته باشد و از انتقادات و پیشنهادات با آغوش باز استقبال کند.

بسیجیان عرصه قلم و رسانه متذکر شده‌اند: استاندار آینده فارس باید کارنامه‌ روشن و قابل دفاعی در زمینه‌ سیاسی داشته باشد و از هرگونه انحراف در فتنه 88 مبرا باشد و از وابستگی و نزدیکی به احزاب، گروه‌ها و افراد مسئله‌دار به دور باشد و در مقابل دشمنان مرعوب نشود و خود را تنها وامدار مردم و انقلاب بداند و بداند مردم فارس افرادی را که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب زوایه داشته باشند، نمی‌پذیرند.

در بخش پایانی این بیانیه خطاب به دکتر حسن روحانی خاطرنشان شده است: استاندار فارس باید عدالت و اعتدال را زیربنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها بداند و در توزیع بودجه و امکانات توجه جدی به نقاط محروم و کمتر برخوردار استان داشته باشد.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول