اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمان:

مشاغل خانگی مانعی برای مهاجرت هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: راه‌اندازی مشاغل خانگی در مناطق کوچک بهترین راه برای جلوگیری از مهاجرت است.

مشاغل خانگی مانعی برای مهاجرت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی صبح امروز در بازدید از چند طرح اشتغالزایی در بخش گلباف شهرستان کرمان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی این آمادگی را دارد تا تسهیلات اشتغالزایی و آموزش‌های لازم را برای علاقه‌مندان به ایجاد کسب و کار فراهم کند.

وی اظهار داشت: به اعتقاد ما همه مسئولان باید کمک کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های بالایی که در منطقه وجود دارد، زمینه توسعه مشاغل خانگی فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان افزود: راه‌اندازی مشاغل خانگی علاوه بر رفع بخش عظیمی از معضل بیکاری، زمینه‌ سرمایه‌گذاری و مشاغل جانبی را در منطقه فراهم می‌کند و مانعی برای روند مهاجرت است.

میرزایی همچنین با محمد حیدری جوان مبتکر و مستعد بخش گلباف که با ساخت دستگاه جوجه‌کشی به پرورش کبک، بلدرچین و پرندگان خانگی مشغول است، دیدار کرد و گفت: با کمک یکی از روحانیان طرح هجرت توانستیم این زمینه اشتغال را ایجاد کنیم. 

محمد حیدری در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی به مناطق محروم گفت: با استفاده از این دستگاه آمادگی ایجاد اشتغال تعداد زیادی از جوانان و توسعه منطقه فراهم می‌شود.

حجت‌الاسلام فاضلی از روحانیان طرح هجرت در بخش گلباف و اجرا کننده طرح پرورش بلدرچین و کبک گفت: ما آماده انتقال تجارب و کمک به توسعه مشاغل خانگی هستیم.

به گزارش فارس، از جمله طرح‌های خانگی که موفق به اجرا در بخش گلباف شده‌اند، می‌توان از پرورش شترمرغ، بلدرچین، کبک و پرندگان خانگی، کاشت باغچه سبزیجات محلی و گیاهی و پرورش قارچ نام برد.

انتهای پیام/80017/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول