اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است

فرماندار دشتستان گفت: ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است.

ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان اظهار داشت: همه توفیق‌ها و سربلندی‌های ما در سایه رهروی ائمه اطهار (ع) حاصل شده و هر اقدامی که در راستای خدمت به امامان برداریم کم است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بازسازی عتبات و عالیات سبب ساختن دنیا و آخرت افراد می‌شود و همه افراد باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

خرمی بیان داشت: بازسازی عتبات و رونق بخشیدن به حرم ائمه را وظیفه‌ای همگانی است و کمک به اهل بیت عصمت و طهارت ذخیره اخروی برای انسان‌ها می‌سازد.

وی اضافه کرد: کمک مردم به عتبات عالیات نشان داده که عشق و علاقه مردم به ائمه حتی در سخت‌ترین شرایط نیز ترک نمی‌شود.

این مسئول اذعان داشت: آنچه مهم‌تر از کمک به اماکن مقدس است، معرفت داشتن و شناخت اهل بیت است و باید از طریق فعالیت‌های فرهنگی و دینی به این مهم دست یابیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: بازسازی خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس به عهده مردم دیندار و ولایت‌مدار استان بوشهر گذاشته شده و باید از تمام توان خود در این زمینه استفاده کنند.

خرمی با اشاره به مبلغ مورد نیاز برای ساخت این خیمه‌گاه، ابراز داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته برای ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) به 20 میلیارد ریال اعتبار نیازمند است که مشارکت مردم در تامین اعتبارات و منابع مالی اجرای این امر ضروری است.

وی اضافه کرد: استفاده از معاونین ادارات در ستاد عتبات عالیات استان موضوع مهمی است که باید مورد توجه ریاست این ستاد قرار گیرد و با توجه به اختیارات بیشتر معاونین ادارات این امر می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

فرماندار دشتستان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در بخش‌های شهرستان به ریاست ائمه جمعه و معاونت بخشداران تشکیل می‌شود.

خرمی بیان داشت: مردم دشتستان مردمانی مومن و ولایتمدار هستند و مطمئنا در عملیات ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز نقشی موثر ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول