اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره رضوی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره رضوی در استان تأکید کرد.

برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره رضوی در کهگیلویه و بویراحمد

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از اقدامات بزرگ فرهنگی در دهه اخیر در سطح کشور برگزاری جشنواره رضوی بوده که این جشنواره افتخاری بزرگ برای عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی است و می‌تواند برای الگوسازی جوانان جامعه مؤثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری دومین جشنواره ملی آیین‌‌های نمایشی از جمله برنامه‌‌های اجرایی این سازمان در استان بوده که باید به نسبت سنوات گذشته هرچه باشکوه‌‌تر برگزار شود.

این مسئول اذعان کرد: امسال یازدهمین سال برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی در کشور است و کهگیلویه و بویراحمد به نوعی تقریباً پنج سال از کشور در این خصوص عقب بوده و هم‌اکنون سعی ما بر این است این وقفه را با کارهای مناسب و در خور شأن مردم و هنرمندان جبران کنیم.

وی به بیان نوع برنامه‌‌های دهه کرامت در این استان و زمان آن‌ها پرداخت و گفت: 9 جشنواره استانی و یک جشنواره ملی در این دهه برگزار می‌‌شود.

کمالوندی ابراز داشت: از مجموع 9 جشنواره استانی تعداد پنج جشنواره برای سومین سال پیاپی و اولین جشنواره شعر محلی در بهمئی، سومین جشنواره استانی شعر فارسی به میزبانی شهرستان دنا، سومین جشنواره استانی خوشنویسی با عنوان سلسلة ‌الذهب در دهدشت و سومین جشنواره هنرهای تجسمی را در گچساران در حال برگزاری هستند.

این مسئول فرهنگی به دو جشنواره که دومین سال خود را سپری می‌کند اشاره کرد و اظهار داشت: دومین جشنواره داستان‌‌های کوتاه 55 کلمه‌ای و دومین جشنواره استانی پیامک‌های رضوی با مدیریت روابط عمومی اداره‌‌کل ارشاد اسلامی استان برگزار می‌‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری دومین جشن شیرخوارگان رضوی به عنوان برنامه خاص استان اشاره کرد و متذکر شد: براساس سنوات گذشته کودکان متولدین سه روزه تا یک ماهه که نام رضا بدون پسوند و پیشوند را داشته باشند به هر کدام 150 هزار تومان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول