اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

برترین‎های پنجمین جشنواره پویانمایی رضوی معرفی شدند

برترین‎های پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی با حضور مسئولان استان گلستان در گرگان معرفی شدند.

برترین‎های پنجمین جشنواره پویانمایی رضوی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در آستان مقدس امامزاده نور (ع) شهرستان گرگان با معرفی برترین‎ها به کار خود پایان داد.

* تقدیر ویژه جشنواره از فیلم «پرسش تشنگی» توسط کانون پرورش فکری شهرستان کلاله ارائه و در این بخش از رابعه قلیچ‎لی و علی عباس‎زاده با اهدا لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

* لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ 800 هزار تومان به حامد شریفی کارگردان فیلم «قفس» از استان گلستان اختصاص یافت؛ این اثر به لحاظ فضاسازی و طراحی کارکترها مشمول جایزه شد.

* لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ 800 هزار تومان به فاطمه پیروی بهترین تحرک‎ساز فیلم «یک جرعه نگاه» از استان فارس اختصاص یافت؛ این اثر به لحاظ ارتقای تکنیک مشمول اهدا جایزه شد.

* در رتبه سوم دیپلم افتخار به همراه مبلغ سه میلیون تومان به داور نجفی کارگردان فیلم «از خاک» از استان اردبیل اهدا شد.

* در رتبه دوم دیپلم افتخار به همراه مبلغ 4 میلیون تومان به علی رخشانی کارگردان فیلم «فداکار» از استان گلستان اهدا شد.

* در رتبه نخست تندیس و دیپلم افتخار به همراه مبلغ 5 میلیون تومان به فاطمه پیروی کارگردان فیلم «یک جرعه نگاه» از استان فارس اهدا شد.

* پنجمین جشنواره پویانمایی رضوی توسط  علیرضا گلپایگانی، محمدحسین نیرومند و مسعود امامی داوری شد که هیئت داوران در بازبینی 41 اثر ارسالی 16 اثر را جایز به راهیابی در این جشنواره دانستند.

* در این جشنواره همچنین از برندگان پیامکی تقدیر به عمل آمد که در این راستا 200 پیامک ارسال و به هشت نفر به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ یک میلیون ریال اهدا شد.

* همچنین از کتابی مشتمل بر فیلم‎های برگزیده جشنواره پویانمایی از سال‎های 1389 تا 1391 به همراه لوح فشرده که حاوی برنامه‎های برگزیده طی سال‎های 1388 تا 1391 بوده است با حضور ابوالحسن امامی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حیدرعلی احمدی فرماندار گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و جمعی از هنرمندان و هنردوستان رونمایی شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول