اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 تا 28 شهریور انجام می‎شود؛

آغاز به کار نمایشگاه فروش پاییزه در مرکز گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز به کار نمایشگاه فروش پاییزه در 19 تا 28 شهریور در گرگان خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه فروش پاییزه در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یدالله وفایی صبح امروز در جمع روسای مجمع امور صنفی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم فروش فوق‎العاده کیف و کفش، مانتو مدارس، لوازم‌التحریر، موادغذایی و مواد پروتئینی در نمایشگاه پاییزه برای شهروندان مهیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای امکان دسترسی آسان مکان نمایشگاه پاییزه در مصلی نمازجمعه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: فروش فوق‎العاده اقلام به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت کالاها انجام می‎شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در خصوص بازه زمانی بازدید از نمایشگاه بیان داشت: ساعات بازدید صبح‎ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 21 خواهد بود.

به گفته وفایی، مجری این نمایشگاه اتحادیه کیف و کفش شهرستان گرگان، مجمع امور صنفی شهرستان گرگان و مواد غذایی است که با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان انجام می‎گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تنظیم بازار با هدف تامین مایحتاج مردم از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال تعداد چهار نمایشگاه فروش فوق‎العاده برگزار شد و اکنون در آستانه برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه و در آستانه بازگشایی مدارس هستیم.

انتهای پیام/83001/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول