اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در تویسرکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان گفت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا با 60 غرفه در جوار مرقد حضرت حبقوق نبی (ع) در این شهرستان فعال شد.

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در تویسرکان

رضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا با هدف کنترل قیمت‌ها، تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به کالاها و اقلام سبد غذایی روزمره در جوار مرقد حضرت حبقوق (ع) خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس بخشی از غرفه‌های نمایشگاه پاییزه مختص به نیازهای دانش‌آموزان دارد، اضافه کرد: فروش لوازم‌التحریر، کفش، کیف، لباس‌های مناسب مدرسه پسران و دختران دانش‌آموز در اولویت فعالیت‌های این نمایشگاه با نرخ مصوب است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان به عرضه مواد غذایی و پروتئینی اشاره کرد و گفت: شکر و برنج با قیمت مصوب دولتی در این محل توزیع می‌شود.

به گفته وی، کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در نمایشگاه پاییزه با 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار آزاد در قالب 60 غرفه از تولیدات تویسرکان و نقاط مختلف کشور در محوطه پارک مرقد حضرت حبقوق (ع) فروخته می‌شود.

سلیمانی آغاز خدمات‌دهی نمایشگاه را روز 15 شهریورماه سال جاری اعلام کرد و افزود: نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 21 شب در معرض دید عموم همشهریان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 22 شهریورماه فعال است و در صورت استقبال مردم مدت زمان فعالیت آن تمدید خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد غرفه‌های ایجاد شده در نمایشگاه متعلق به تولید‌کنندگانی از اقصی نقاط کشور است، تصریح کرد: تولیدکنندگان این شهرستان برای حضور در نمایشگاه استقبال خوبی ندارند.

وی گفت: گسترده نبودن سطح تولیدات و عدم امکانات مطلوب برخی از آیتم‌های حضور کمرنگ تولیدکنندگان تویسرکان در عرضه کالا به صورت متمرکز در قالب نمایشگاه است.

این مسئول با اشاره به اینکه اولویت واگذاری غرفه‌ها با افراد بومی است، افزود: برای حضور فعال تولیدکنندگان و کاسبان تویسرکان در نمایشگاه در خصوص بهای پرداختی برای محل غرفه‌ها تخفیف ویژه قائل شدیم.

سلیمانی با اشاره به نظارت و بازرسی مستمر بر عملکرد تمامی غرفه‌ها، افزود: یک اکیپ بازرسی دو نفره به طور دائم بر اوضاع نمایشگاه نظارت دارد.

وی گفت: مردم با مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، تقلب و ... می‌توانند با شماره‌های 124 و 4223204 تماس گرفته و موارد شکایت خود را به دستگاه مربوطه انعکاس دهند.

انتهای پیام/89010/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول