اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش آموزی کشور خبر داد

20 هزار دانش‌آموز عضو حلقه‌های صالحین

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: امسال بیش از 20 هزار دانش آموز از 32 استان کشور با شرکت در دوره آموزشی عضو حلقه صالحین شدند.

20 هزار دانش‌آموز عضو حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی تقوایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی، گفت: امروز از دوره آموزش تربیت جانشین فرمانده واحد و دبیر حلقه‌های صالحین در کازرون بازدیدی کردیم و خداوند را شاکریم که برنامه به نحو احسن و مطلوب در فضای بسیار خوب برگزار شد این یکی از برنامه‌هایی است که در سطح کشور در حال اجراست.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش آموزی کشورافزود: امسال در 32 استان کشور این دوره‌ها برگزار شد که در 10 استان قبل از ماه مبارک رمضان و در 22 استان کشور نیز این دوره‌ها در حال اجراست.

تقوایی خاطر نشان کرد: بیش از 20 هزار نفر از دانش‌آموزان عزیز ما شناسایی و طی گزینشی که انجام گرفته در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی در این دوره تامین کننده نیروهای کادر بسیج دانشجویی در آینده هستند ادامه داد: زمان این دوره‌ها 32 ساعت آموزش و حدود 60 ساعت فوق برنامه است و پس از تکمیل دوره‌ها با ورود به دانشگاه‌ها به‌عنوان نیروهای آموزش دیده، توانمندی خودشان را نشان خواهند داد و نیروهای کادر مدیریتی بسیج دانشجویی را در آینده تامین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف از این دوره‌ها تربیت جانشین فرمانده واحد، توانمند سازی بسیجیان عزیز در حوزه دانش آموزی است و کادر سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تقوایی یادآورشد: برنامه خوبی برای این بسیجیان که شامل برنامه‌های تفریحی، آموزشی، تربیتی، معرفتی، بصیرتی و سیاسی است برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این دانش آموزان از تمامی واحدهای بسیج دانش آموزی سراسر کشورانتخاب و ازهر واحد سه دانش آموز از طرف مدیر مدرسه شناسایی و به حوزه مقاومت معرفی و پس از ارزیابی توسط فرمانده یکی از این افراد که از آن دو برتری، باهوش‌تر و آن شرایط لازم را دارد انتخاب، سپس به استان معرفی وبرنامه‌های آموزشی را برگزار می‌کند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه بسیج با انقلاب گره خورده است گفت: امام الگویی برای همه بسیجیان ماست چون بسیجی دارای اخلاص، بدون هیچ چشم داشت است و در هر جایی که انقلاب به خطر بیفتد حضوری فعال دارد.

وی یاد آور شد: بسیج در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرینی می‌کند و امسال در کنکور سراسری 8 نفراز رتبه‌های برتر و اولی‌ها در کشور بسیجیان بودند و امروز بسیج به علم، تکنولوژی، اقتصاد مجهز است و در همه زمینه‌ها حضوری فعال دارد.

تقوایی تاکید کرد: دشمن امروز از نام بسیجی در هراس است و دشمن وقتی خوشحال است که بسیجی نباشد.

انتهای پیام/66006/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول