اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قم خبر داد

فعالیت 3600 حلقه صالحین در قم

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم از فعالیت 3600 حلقه صالحین در سطح استان قم خبر داد و گفت: چهار دوره کارگاه تداوم آموزش برای سرگروه‌های حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

فعالیت 3600 حلقه صالحین در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اعزازی در حاشیه اعزام پنجمین دوره اردوی تفریحی تربیتی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین به شهرستان رامسر گفت: هدف از برگزاری این اردو ایجاد انس و الفت میان سرگروه‌ها و مربیان شجره طیبه صالحین و تبادل آرا، نظرات و تجارب است.

وی افزود: در این اردوی پنج روزه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در قالب جلسات متعدد به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث روز صالحین در بسیج می‌پردازند که کارشناسان مجرب به همه ابهامات آن‌ها پاسخ گفته و به نوعی ارتباط مناسبی در این اردو بین سرگروه‌ها و مربیان ایجاد می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم افزود: چگونگی جذب حداکثری نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف در حلقه‌ها و همچنین ارتقای سطح کیفی و معنوی آنان از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه‌ها و کمیسیون‌های شکل گرفته در این اردو است.

اعزازی به برنامه‌های تفریحی برای شرکت‌کنندگان اشاره کرد و گفت: شنا در دریا، سوارشدن بر تله‌کابین و همچنین بازدید از موزه و بازار شهرستان رامسر از برنامه‌های تفریحی برای شرکت‌کنندگان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) به منظور اهتمام ویژه در حمایت معنوی و مادی از برگزاری این اردوی تفریحی تربیتی اظهار کرد: سه دوره اردو با حضور سرگروه‌ها و مربیان خواهر حلقه‌های صالحین بسیج در مردادماه سال جاری برگزار شده است و به دنبال آن برای برادران نیز در شهریورماه در حال اجراست.

اعزازی به نقش این اردو در افزایش روحیه همکاری و تلاش سرگروه‌ها و مربیان برای انجام مأموریت‌های بسیج تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های 6 ماهه دوم سال 1392 در تمام پایگاه‌ها با مدیریت و فکر بسیجیان در دستور کار کمیسیون‌ها بوده است و به این ترتیب با کمک مربیان به عنوان مدیر حلقه و فرماندهان پایگاه‌ها به عنوان دبیر حلقه و سرگروه‌ها به عنوان اعضای حلقه برای نخستین‌بار موفق شدیم مشکلات و مسائل پیش‌روی پایگاه‌های بسیج را با نگاه معنوی خود بسیجیان مورد کنکاش قرار دهیم.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم افزود: طی نظرسنجی به عمل آمده 85 درصد از شرکت‌کنندگان در این اردوها از این اقدام تفریحی تربیتی اعلام رضایت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه 3600 حلقه صالحین بسیج در سطح استان قم فعال هستند گفت: برای حضور 2500 سرگروه و مربی برنامه‌ریزی شده که تاکنون چهار دوره با عنوان کارگاه تداوم آموزش سرگروه‌های شجره طیبه صالحین استان قم در اردوگاه میرزا کوچک‌خان جنگلی شهرستان رامسر اجرا شده است.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول