اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

بسیج همواره عنصر بازدارنده دشمنان نظام بوده است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: بسیج همواره عنصر بازدارنده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

بسیج همواره عنصر بازدارنده دشمنان نظام بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی ظهر امروز در نشست انتخاب مربیان در آمادگی و دفاعی مدارس شهرستان دشتستان، اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای تاثیرگذار اجتماعی است و فعالیت‌های این نهاد بخش‌های مختلف جامعه را شامل می‌شود.

وی افزود: تلاش برای انجام دقیق ماموریت‌ها و مسئولیت‌های محوله از اولویت‌هایی است که مسئولان آموزش و پرورش دشتستان با شدت و جدیت در راستای تحقق آن در تلاش هستند و تمامی ابزارها و امکانات موجود را در این زمینه به‌کار می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان فردای جامعه هستند و از این رو همه مسئولین باید توجه جدی به این قشر داشته باشند و مسائل مرتبط با این گروه سنی را به‌صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

اسدی بیان داشت: انتخاب مربیان خوب و شایسته برای تدریس واحد درسی آمادگی دفاعی بحث مهمی است که در سال‌های تحصیلی گذشته با شور و مشورت اقدامات دقیقی در این راستا صورت گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: یکی از اساسی‌ترین فواید انتخاب مربیان خوب و شایسته برای درس آمادگی دفاعی، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است که برای تحقق این منظور شایسته است مربیانی از بین رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس انتخاب شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: بسیج همیشه به‌عنوان مهم‌ترین عنصر بازدارندگی دشمن به حساب می‌آید  و معاندان و دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه‌ای به بسیج دارند و روی آمادگی بسیج برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌اند.

اسدی بیان داشت: بهترین سنگر برای مبارزه با استکبار جهانی مدرسه و بهترین روش برای مبارزه با استکبار جهانی فراگیری علم و دانش همراه با تزکیه و تهذیب نفس است.

وی ادامه داد: هرجایی بسیج وارد شده و حضور معنوی بسیج بوده آنجا عزت، اقتدار، تلاش و مجاهدت بوده و هر جایی که ما در آنجا در جا زدیم و به واقع کمیت کار ما می‌لنگد، بدون شک آنجا از حضور معنوی بسیج خبری نبوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: بسیجی واقعی همواره در خط ولایت است و بدون تردید رمز موفقیت بسیجیان عزیز ولایت‌مداری در تمام دوران انقلاب بوده است.

اسدی در پایان متذکر شد: دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات رسانه‌ای سنگین خود در صدد تضعیف این نهاد انقلابی هستند که این امر نشان دهنده جایگاه والای بسیج و قدرت و توانمندی بسیار زیاد بسیج است و دشمنان به خوبی اهمیت بسیج را می‌دانند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول