اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی چند منظوره نوید نور:

بیمه بازنشستگی 20 ساله به بیماران هموفیلی تعلق گیرد

مدیرعامل شرکت تعاونی چند منظوره نوید نور با بیان اینکه بیماران هموفیلی بین 15 تا 20 سال قادر به کار هستند، گفت: باید بیمه بازنشستگی برای بازنشستگی زودهنگام به این افراد تعلق گیرد.

بیمه بازنشستگی 20 ساله به بیماران هموفیلی تعلق گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبری نقاشیان در مراسم افتتاح متمرکز 123 طرح تعاونی در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان اصفهان با اشاره به اینکه توسعه پایدار در کشور در سایه تحقق همه‌جانبه انجام می‌شود، اظهار کرد: توازن اجتماعی و فرهنگی بخش عدالت‌محور تعاون وقتی به نتیجه می‌رسد که کشورهای اسلامی ما در سایه تلاش‌ها کار را انجام دهد.

وی افزود: هرگونه محرومیت و معلولیت نباید این افراد را از انجام وظیفه کار محروم کند و این در حالی است که در سال 76 شرکت تعاونی نوید نور برای بیماران هموفیلی ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی چندمنظوره نوید نور به 251 نفر عضو و مبلغ دو میلیون و 510 هزار تومانی سرمایه‌‌گذاری اولیه اشاره کرد و تصریح کرد: ما با سرمایه خدا این تعاونی را آغاز کردیم و سپس اهداف 10 ساله برای صنعت تعریف کردیم.

وی افزود: این تعاونی با هدف حمایت از سه استان پربیمار هموفیلی چهارمحال و بختیاری، گلستان و اصفهان در نظر گرفته شده است که پس از سرمایه‌گذاری‌های اولیه امروز این سرمایه به پنج برابر رسید.

نقاشیان با بیان اینکه در جشنواره تعاونی‌های برتر تهران در توانمندی‌سازی تعاونی‌ها برتر شناخته شدیم، افزود: ضعف کنونی، ضعف در نظام حمایتی است که بیشترین آن در سه بخش بانکی، اقتصادی و نفتی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون برای 200 خانواده اشتغال ایجادشده است، بیان کرد: در سه سال اخیر ما توانسته‌ا‌یم به 45 کشور جهان صادرات و در سال 91 نیز 50 میلیون دلار صادرات کنیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی چندمنظوره نوید نور با طرح این سئوال که چرا ما دچار ضعف شده‌‌ایم، گفت: ما در تهیه مواد اولیه در قالب شرکت‌های تعاونی قرار نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه بیماران هموفیلی بین 15 تا 20 سال قادر به کار هستند و باید برای آنها در این فاصله زمانی کاری کرد، گفت: بیمه بازنشستگی برای بازنشستگی زودهنگام این افراد و نیز تهیه مواد اولیه تعاونی از جمله خواسته‌های این تعاونی است که باید تأمین شود.

انتهای پیام/63012‌/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول