اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان:

آشنایی جوانان با فنون دفاعی زمینه‌ساز اقتدار کشور است

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: آمادگی جوانان با فنون دفاعی می‌تواند امنیت پایدار را برای کشور به دنبال داشته باشد و زمینه‌ساز تعالی و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها شود.

آشنایی جوانان با فنون دفاعی زمینه‌ساز اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی ظهر امروز در نشست کمیسیون انتخاب مربیان درس آمادگی دفاعی مدارس شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیج و بسیجیان همواره در راستای موفقیت نظام اسلامی گام برداشته‌اند و روز به روز شاهد عزت و افتخارآفرینی بیشتر این عزیزان هستیم.

وی افزود: مقوله آموزش از مسائل مهمی است که در سال‌های اخیر به آن توجه جدی داشته‌ایم و اقدامات ارزنده‌ای نیز در این خصوص صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: توجه به دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان هر جامعه از مسائل مهمی است که در برنامه‌های بسیج شاهد آن هستیم.

عالی بیان داشت: ضروری است که دانش آموزان به عنوان نیروهای بالقوه و سازندگان آینده کشور با تاکتیک‌های دفاعی و روش‌های مقابله با تهاجمات دشمنان آشنا شوند تا در شرایط حساس بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت درس آمادگی دفاعی در مدارس، اضافه کرد: درس آمادگی دفاعی باید یکی از دروس مهم مدارس در نظر گرفته شود و توجه ویژه‌ای نسبت به آن وجود داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: آمادگی جوانان با فنون دفاعی می‌تواند امنیت پایدار را برای کشور به دنبال داشته باشد و زمینه‌ساز تعالی و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان عنوان کرد: امروز شاهد اقتدار و عزت نظام اسلامی در سطح جهان هستیم و بیشتر موفقیت‌های امروز نظام مرهون رزمندگان عظیم‌الشأن است.

عالی بیان داشت: زمانی ما در هشت سال دفاع مقدس تنها از مرزهای کشور خودمان دفاع می‌کردیم ولی امروز مرزهای دفاعی ما فراتر از کشور خودمان رفته، زیرا دیگر انقلاب‌های دنیا با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران آموختند که باید روی پای خودشان بایستند و در مقابل استکبار ایستادگی کنند و به آنها نه بگویند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول