اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با‌ حضور مهمانان کنگره سراسری شعر رضوی

‌شعبه استانی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ‌در‌ کرمان افتتاح شد‌

نخستین شعبه استانی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) با حضور مهمانان هشتمین کنگره سراسری شعر رضوی در کرمان افتتاح شد.

‌شعبه استانی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ‌در‌ کرمان افتتاح شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نخستین شعبه استانی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) همزمان با آیین افتتاحیه هشتمین کنگره سراسری شعر رضوی در استان کرمان با‌ حضور مسئولان استانی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) و شاعران ولایی‌سرای کشورمان افتتاح شد.

اسماعیل نجار استاندار کرمان در مراسم افتتاح این دفتر اظهار داشت:‌ ایجاد زیر‌ساخت‌های مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ نوارنی رضوی می‌تواند مانع و سدی در مقابل چالش‌ها و تهاجم علیه اعتقادات و معنویات باشد.

سید‌جواد جعفری‌ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) بیان داشت:‌ راه‌اندازی این دفتر موجب می‌شود که تلاش‌ها و فعالیت‌های‌ حوزه فرهنگ منور ولایی و رضوی به صورت متمرکز و طی سال ادامه یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هزینه تأسیس این نمایندگی را 330 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: 50 میلیون تومان نیز برای تجهیزات این مرکز هزینه شده است.

احمد سعیدی افزود: زیربنای این ساختمان‌ 350 متر‌مربع است و می‌تواند مأمن خوبی برای شاعران ولایی استان کرمان باشد.

وی‌ با بیان اینکه در این مرکز علاوه بر پرداختن به شعر ولایی و رضوی، کارهای پژوهشی نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: کتابخانه‌ای در این مرکز تدارک دیده شده تا آثار مربوط به تولیدات جشنواره‌ها و در صورت امکان آثار خارجی در حوزه اهل‌بیت ‌(ع) شامل شعر، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و ... به این مکان منتقل شود.

............................

گزارش از شیما صفرزاده

عکس از محسن رجب‌پور

............................

انتهای پیام/80017/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول