اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

اجرای 10 برنامه در بارگاه امامزادگان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از اجرای 10 ویژه‌برنامه به مناسبت دهه کرامت و بدرقه مسافران تابستانی در بارگاه امامزادگان همدان خبر داد.

اجرای 10 برنامه در بارگاه امامزادگان همدان

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه جشنواره اقوام ایرانی همچنان در دامنه الوند در حال برگزاری است، اظهار داشت: این برنامه با استقبال مطلوبی مواجه شده و هر شب یک‌هزار و 700 نفر در دو سانس از این برنامه شاد تماشا می‌کنند.

وی تصریح کرد: باغ پرندگان تزیینی نیز در گنجنامه همدان ایجاد شده که روزانه بسیاری از همشهریان و مسافرانی که به همدان سفر کرده‌اند از این مجموعه بازدید می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به هفته کرامت و تدارک 10 برنامه در این هفته اضافه کرد: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده که آغاز این برنامه‌ها در امامزاده خاتون بوده است.

وی بیان داشت: در همه امامزاده‌ها برنامه‌های مداحی و مسابقات فرهنگی ویژه به خاطر دهه کرامت و بدرقه مسافران را داریم.

ایزدی با اشاره به تکریم امامزادگان در این ایام اضافه کرد: با متقارن شدن تکریم امامزادگان و دهه کرامت برنامه‌های بقاع متبرکه، نیز از حال و هوای مطلوبی برخوردار شده و استقبال زیادی را به همراه داشت.

وی در پایان از پخت بزرگترین کماج در همدان خبر داد و گفت: این کماج شب میلاد امام رضا (ع) در آرامگاه باباطاهر پخته، رونمایی و سپس در بین مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول