اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه سمنان خبر داد

اجرای جشن‏‌های مردمی دهه کرامت در 8 شهر استان سمنان

مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان سمنان از اجرای جشن‏‌های مردمی دهه کرامت در هشت شهر استان سمنان خبر داد.

اجرای جشن‏‌های مردمی دهه کرامت در 8 شهر استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین حسن‏‌علی عربی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‏‌های مردمی زیر سایه خورشید در دهه کرامت در فرمانداری سمنان، با اشاره به اینکه دهه کرامت باید فرصتی برای شناخت موضوع امامت و ولایت باشد، گفت: کانون فرهنگی والفجر مسجد المهدی (عج) سمنان نماینده آستان قدس رضوی در اجرای برنامه حضور خادمان در شهرستان است.

وی گفت: حضور خادمان بارگاه رضوی در استان سمنان از 23 تا 26 شهریور ماه صورت می‏‌گیرد که همچون سال‏‌های گذشته با اجرای مراسم استقبال از میدان امام رضا (ع) تا امامزاده یحیی (ع) و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و مراسم مولودی‏‌خوانی، اهتزار پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) و کرامت‏‌گوی خادمان و برگزاری دیدار مردم با خادمان در سالن هلال احمر، فضایی معنوی در شهرستان خواهد شد.

مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان سمنان اضافه کرد: دیدار با علما و نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان، بازدید و عیادت از بیماران و توزیع هدایای متبرک امام رضا (ع)، بازدید از خانواده شهدا و محرومان و خانه سالمندان، حضور در جشن‏های مردمی سطح شهر از دیگر برنامه‏‌های خادمان رضوی در هشت شهر استان سمنان خواهد بود.

حسن سعدالدین، فرماندار سمنان نیز در پایان جلسه از عموم مردم شریف و ولایت‏مدار شهرستان سمنان دعوت کرد تا در مراسم استقبال از خدام بارگاه رضوی از ساعت 17:30 بعد از ظهر روز یک‏شنبه، 24 شهریور ماه از میدان امام خمینی (ره) سمنان تا گلزار شهدا و شرکت در جشن بزم نور پس از نماز مغرب و عشا در سالن هلال احمر در این جشن بزرگ حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول