اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک به صورت فراگیر

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اجرای برنامه‌های هفته کودک به صورت فراگیر در سطح استان تاکید کرد.

لزوم اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک به صورت فراگیر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز کارگروه کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت هفته ملی کودک با حضور معاون سیاسی استاندار، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری و دیگر اعضای در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

غلامعلی رضوانی در این نشست ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: مناسبت‌ها و نامگذاری‌ها فرصتی برای توجه و اهمیت دادن به سلامت جسمی، روحی و ایجاد نشاط برای کلیه کودکان بوده که باید توجه‌ ویژه‌ای به برنامه‌های این هفته داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید به متولیان اجرایی برنامه‌‌های هفته ملی کودک اذعان کرد: برنامه‌های این هفته به گونه‌ای برگزار شود که کلیه کودکان در این ایام از بیت‌المال بهره گیرند و برنامه‌ها به صورت فراگیر اجرا شود تا کلیه جامعه هدف از برنامه‌های این هفته بهره‌مند شوند.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های هفته کودک باید به نحو احسن و متناسب با سنین کودکان و نوجوانان برگزار شود تا در این هفته با شور و نشاط خاصی که همزمان با ورود دانش‌آموزان به مدارس است، برگزار شود.

رضوانی ادامه داد: ملاک و معیار پرورش انسان همان چیزی است که وحی شده و یا شبیه به وحی است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که برنامه‌های هفته ملی کودک به فراخور شرایط دستگاه‌ها بوده و هر نهاد وظایف محوله را پذیرفته‌اند، گفت: دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان باید متناسب با برنامه کارگروه به وظایف خود جامعه عمل بپوشانند.

وی، تصریح کرد: باید به کودکان در این ایام یاد داد بر مبنای قوانین حرکت کنند و به حقوق دیگران تجاوز نکنند از این‌رو قانو‌مند عمل کردن را باید از کودکی یاد داد و آن را در بین کودکان و نوجوانان جامعه نهادینه کرد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان باید برنامه‌هایی که در رشد و تعالی همه‌جانبه کودکان تاثیرگذار و فراگیر باشد برگزار کنند.

ان-تهای پیام/82011/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول