اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تخصیص بودجه مورد نیاز صورت می‌گیرد

حضور کوهنورد زنجانی در دوره صعودهای پیشرفته کوهنوردی فرانسه

حسین مقدم، در صورت تخصیص بودجه مورد نیاز در دوره‌های پیشرفته کوهنوردی در کشور فرانسه حضور می‌یابد.

حضور کوهنورد زنجانی در دوره صعودهای پیشرفته کوهنوردی فرانسه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین مقدم که سابقه صعود به قله‌های متعددی را در کارنامه خود دارد از ارسال دعوتنامه برای حضورش در دوره صعودهای پیشرفته خبر داد و اظهار داشت: این دوره در مدرسه ملی فرانسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدرسه ملی کوهنوردی فرانسه اقدام به ارائه علم نوین کوهنوردی می‌کند، اضافه کرد: فدراسیون هم از چهار کوهنورد ایرانی برای حضور در این دوره دعوت به عمل آورده است.

این کوهنورد حضور در دوره پبشرفته کوهنوردی فرانسه را آرزوی هر مربی دانست و اضافه کرد: این دوره منجر به ارتقای فنی مربیان کوهنوردی می‌شود.

مقدم هزینه حضور در دوره پیشرفته کوهنوردی فرانسه را 2 هزار یورو اعلام کرد و گفت: هزینه بلیت رفت و برگشت هواپیما به فرانسه را هم باید به این مبلغ اضافه کرد که در مجموع به 10 میلیون تومان می‌رسد.

وی در پایان با گلایه از وضعیت خود در آموزش و پرورش تصریح کرد: بعد از این همه سال و با وجود همه تلاش‌های انجام شده هنوز هم از من در بخش آموزش استفاده می‌شود در حالیکه تخصصم تربیت بدنی است.

این کوهنورد زنجان با ابراز امیدواری برای انتقالش به بخشی دیگر در آموزش و پرورش گفت: ای کاش مسئولان آموزش و پرورش از من منطبق با تخصصم استفاده کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط مدیر کل ورزش و  امور جوانان استان زنجان برای فراهم کردم زمینه حضورش در دوره کوهنوردی فرانسه، از ایرج رحمانی برای این تلاش‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/73004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول