اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

کسب 97 مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب 97 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

کسب 97 مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با کسب هفت مدال دیگر بین‌المللی رکورد جدید ورزش مازندران در شش ماه اول سال 92 به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 1392 تاکنون به طور متوسط در هر کمتر از دو روز یک مدال خوشرنگ در سطوح بین‌المللی، آسیایی و جهانی توسط مردان و زنان مازندرانی در عرصه ورزش به دست آمد که این یک رکورد بی‌نظیر نسبت به سال‌های گذشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه مدال‌های کسب شده از ابتدای سال جاری تاکنون در 24 رشته ورزشی به دست آمده است، ‌افزود: کسب مدال‌های مختلف در 24 رشته ورزشی بیانگر پراکندگی رشته‌های مختلف ورزشی و فعالیت ورزشکاران در رشته‌های مختلف است.

وی از حضور 249 نفر از ورزشکاران مازندرانی در اردوی تیم‌های ملی در شش ماه اول سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای تقویت روحیه ملی پوشان مازندرانی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد، این است که به همراه استاندار از اردوی تیم‌های ملی که با حضور قابل توجه ورزشکاران مازندرانی در حال برگزاری است، بازدید می‌کنیم و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی قهرمانان در اردوهای تیم‌های ملی قرار می‌گیریم. 

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول