اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کانون مداحان کشور:

رمز موفقیت جشن زیر سایه خورشید در جوان‎گرایی است

عضو هیئت رئیسه کانون مداحان کشور رمز موفقیت برنامه‎های فرهنگی خصوصا جشن زیر سایه خورشید را در جوان‎گرایی دانست.

رمز موفقیت جشن زیر سایه خورشید در جوان‎گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین کبیر صبح امروز در جمع مداحان استان گلستان اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن از طریق ماهواره‎ها و ابزارهای ضدفرهنگی خوارک مسموم به جامعه خصوصا قشر جوان تزریق می‎کند باید فضایی در جامعه فراهم شود که جوانان در آن به رشد و کمال برسند.

حضور پررنگ جوانان در برنامه‎های فرهنگی نشانگر موفقیت آنهاست

وی حضور پررنگ جوانان را در برنامه‎های فرهنگی نشانگر موفقیت آن دانست و تصریح کرد: اشاعه فرهنگ دینی و شعائر اسلامی باید نسل به نسل بسط و گسترش پیدا کند و ریشه دواندن این ارزش‎ها سبب می‎شود تا جامعه از بسیاری آسیب‎های اجتماعی مصون بماند.

رئیس کانون مداحان استان گلستان با بیان اینکه در برنامه‎های فرهنگی باید به جوانان میدان حضور داده شود، خاطرنشان کرد: قشر جوان ظرفیت‎ها، استعدادها و قابلیت‎های فراوانی دارند که اگر به درستی و در مسیر درست هدایت شود شاهد اتفاقات میمون و مبارکی خواهیم بود.

اول ذی‎القعده کلید برنامه‎های فرهنگی در گلستان استارت می‎خورد

کبیر با بیان اینکه از اول ذی‎القعده کلید برنامه‎های فرهنگی در گلستان استارت می‎خورد، یادآور شد: جشنواره رضوی، اجلاس پیرغلامان حسینی همه و همه مقدمه‎ای برای برگزاری هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‎های دهه کرامت است.

وی همکاری دستگاه‎ها و مسئولان دست‎اندرکار را در برگزاری باشکوه برنامه‎های فرهنگی مهم خواند و افزود: برگزاری و تقویت چنین برنامه‎هایی سبب شده تا اکنون استکبار وادار به عقب‎نشینی شود لذا معتقدم هر چه معنویت ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شود استکبار خواهد فهمید که نمی‎تواند چشم طمع بر کشوری که ریشه در اعتقادات اهل‎بیت (ع) دارد و کشوری است که ندای حقانیت، صلح و دوستی، مودت و رافت می‎دهد بدوزد.

عضو هیئت رئیسه کانون مداحان کشور با بیان اینکه برنامه‎های فرهنگی سبب ترویج نشاط سالم دینی در جامعه می‎شود، گفت: باید از تمام ظرفیت‎هایی که این استان دارد استفاده کنیم تا برنامه‎ای ماندگار در عرصه فرهنگ رقم بخورد.

انتهای پیام/83001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول