اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نمایندگان آستان قدس رضوی

جشن «زیر سایه خورشید» در راور برگزار می‌شود

امام جمعه راور گفت: در راستای نهادینه کردن سیره و فرهنگ رضوی جشن بزرگ و با‌شکوه میلاد امام رضا (ع) با حضور نمایندگان آستان قدس و خادمان حرم رضوی در شهرستان راور برگزار می‌شود.

جشن «زیر سایه خورشید» در راور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور با تاکید بر مردمی بودن جشن‌ها و اعیاد‌ و تقویت روحیه امید در نسل جوان اظهار داشت: سال جاری ششمین سال متوالی است که مردم در جشن‌های زیر سایه خورشید در نقاط دور و نزدیک کشورمان، میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت را جشن می‌گیرند.

وی افزود: به همین مناسبت کاروان رضوی که حامل پیام ترویج سبک زندگی دینی بر پایه معارف ناب رضوی است، فاصله‌ها را شهر به شهر می‌پیمایند تا الگویی از سیره رضوی را در میان شهروندان گوشه و کنار کشور ارائه کرده و به نهادینه کردن فرهنگ ناب رضوی کمک کنند.

تویسرکانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان راور در مسیر عبوری مسافران و زائران حرم رضوی و شهرت یافتن به نام‌ باب‌الرضا(ع) تصریح کرد: ‌در راستای نهادینه کردن سیره و فرهنگ رضوی و با هدف تبیین جایگاه امامت در جامعه، ششمین دوره جشن‌های ملی و معنوی زیر سایه خورشید در سالروز ولادت امام رضا(ع) با حضور نمایندگان آستان قدس و خادمان حرم رضوی در‌ راور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ششمین دوره جشن‌های ملی و معنوی زیر سایه خورشید همزمان ایام سالروز ولادت امام رضا(ع‌) و دهه کرامت در 120 شهر از 22 استان‌ و همچنین در 17 شهر از شش کشور جهان شامل آلمان، هندوستان، افغانستان، عراق، لبنان و امارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول