اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

تمام کالاهای ضروری مردم در بازار موجود است

فرماندار شهرستان نظرآباد در آستانه مهر ماه و بازگشایی مدارس گفت: تمام کالاها و اقلام ضروری مورد نیاز مردم در بازار موجود است.

تمام کالاهای ضروری مردم در بازار موجود است

سیدابراهیم کساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: بر اساس تجربه‌ای که از سال‌های گذشته داریم، در هفته‌های آخر شهریور و پیش از بازگشایی مدارس، میزان تقاضای برای برخی کالاها از جمله مواد غذایی، پوشاک و لوازم‌التحریر افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل تدابیری ویژه برای تامین مایحتاح ضروری مردم در آستانه فصل بازگشایی مدارس و مهر ماه هر ساله اندیشیده می‌شود و امسال نیز خوشبختانه تلاش‌ها برای تامین نیاز مردم بسیار خوب بوده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان نظرآباد افزود: طی یک ماه اخیر تلاش‌های خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی مسئول و مدیریت اتحادیه‌های صنفی برای تامین و ذخیره مواد غذایی پر مصرف مانند برنج، روغن، گوشت، لبنیات و حبوبات و همچنین پوشاک و لوازم‌التحریر صورت گرفته است.

کساییان تاکید کرد: هم اکنون تمام نیاز مردم در بازار موجود است و شهروندان بدون نگرانی می‌توانند مایحتاج ضروری خود را از بازار و با قیمت مصوب تهیه کنند.

* نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پاییزه

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به دایر شدن نمایشگاه پاییزه در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: از سوی دیگر در هفته گذشته نمایشگاه پاییزه مانند روال هر ساله در نظرآباد دایر شده و هم اکنون مردم می‌توانند کالاهای ضروری و پر مصرف خود را با کیفیت و قیمت مناسب از این نمایشگاه تهیه کنند.

فرماندار نظرآباد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام اجناسی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، حداقل 10 درصد تخفیف داشته و نظارت‌های مستمری بر قیمت و کیفیت کالاها در نمایشگاه فوق اعمال می‌شود.

کساییان بیان داشت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته برای کنترل بازار در شهرستان نظرآباد در آستانه فصل بازگشایی مدارس موجب شده است که ضمن تامین کالاهای اساسی و پرمصرف، آرامش و ثبات مطلوبی بر بازار حکم‌فرما باشد.

وی در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر انتظار داریم مردم نیز همراهی‌های لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی و کم فروشی مراتب را با ذکر مستندات به مسئولان و بازرسان اداره صنعت،‌ معدن و تجارت شهرستان نظرآباد اعلام کنند و ممطئن باشند که با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول