اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه:

فرزندان مقاومت منتظر فرصتی برای نابودی رژیم صهیونیستی هستند

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه گفت: فرزندان مقاومت منتظر فرصتی برای نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

فرزندان مقاومت منتظر فرصتی برای نابودی رژیم صهیونیستی هستند

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با محکوم کردن حمله احتمالی آمریکا به سوریه اظهار داشت: این حمله احتمالی در پی انزوایی که در اردوگاه غرب و آمریکا به وجود آمده می‌خواهد شکل بگیرد در حالی‌ که این کشورها و حامیانشان قصد دارند به نوعی خودشان را احیا کنند، به همین بهانه نیز تلاش می‌کنند تا جان رژیم جعلی صهیونیست را از با تلاق گرفتار شده در منطقه که حاصل بیداری اسلامی است نجات دهند.

وی با بیان اینکه بعد 26 ماه از بحران طراحی‌ شده آمریکایی، صهیونیستی و عربی بر ضد دولت و ملت سوریه به بن بست رسیده‌اند، اضافه کرد: هم اکنون با طراحی سناریوی شیمیایی برای دولت سوریه می‌خواهند همانند عراق، افغانستان به منطقه لشکرکشی کنند، اما نمی‌دانند فرزندان محور مقاومت برای نابودی این غدد سرطانی منتظر آنها هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تاکنون ارتش سوریه به خوبی توانسته سفره تروریست‌های دست پروده آمریکا، رژیم صهیونستی و به خصوص عربستان را برهم زند، ادامه داد: آمریکا نمی‌تواند در سوریه جنگ تمام‌عیاری را راه بیندازد، اما برای حفظ عابرویش در نزد افکار بین‌المللی جهان از آنچه در مورد سوریه اظهار کرده گرد و خاکی را ایجاد می‌کند، اما ایجاد کردن همین گرد خاک موجبات نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اگر آمریکا و حامیانش در منطقه علیه ایران دست به یک سناریو و عمل نا عقلایی بزنند در خانه کیش و مات خواهند شد، بیان داشت: مقام معظم رهبری در مشهد به غده سرطانی رژیم صهیونستی اعلام کرد هرگونه بازی گوشی در منطقه علیه ایران موجب می‌شود حیفا و تلاویو با خاک یکسان شود.

رجبی بابیان اینکه تنها راحل سیاسی بحران سوریه گفت‌وگوهای سیاسی و برگشت به پای میز مذاکره است، تاکید کرد: بشار اسد رئیس‌جمهور فعلی سوریه به سران استکبار اعلام کرد در صورتی که بخواهید من را از معادلات کشورم حذف کنید عربستان و رژیم صهیونستی را نیز با خودخواهم برد.

وی با اشاره به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس اذعان داشت: با توجه به برنامه‌هایی که در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای هفته دفاع مقدس اندیشیده شده در نظر داریم با بیش از یک صد برنامه در حوزه دفاع مقدس از جمله تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، یادواره‌های شهدا برگزاری رزمایش و مسابقات علمی و فرهنگی این هفته را به نحو احسن گرامی بداریم.

انتهای پیام/63023/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول