اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

پیوند مردم با ولایت انقلاب را مصون می‌کند/مواضع غرب در مورد سوریه غیر منطقی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به پیوند محکم و ناگسستنی مردم با ولایت اشاره کرد و گفت: مادامی که این پیوند معنوی و عاطفی وجود داشته باشد انقلاب اسلامی از هر گزندی مصون است.

پیوند مردم با ولایت انقلاب را مصون می‌کند/مواضع غرب در مورد سوریه غیر منطقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: سپاه با بهره‌گیری از ولایت ولی‌ امر مسلمین توانسته با انجام مأموریت‌های خود، روز به روز بر رشد سیاسی، فرهنگی و معنوی مردم به ویژه نسل جوان بیفزاید.

وی افزود: حس ایثارگری، شهادت‌طلبی و حضور با بصیرت مردم در صحنه توانست ایران اسلامی را در مقابل هجمه‌ها و کینه‌توزی‌های ناجوانمردانه دشمنان مصون کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به پیوند محکم و ناگسستنی مردم با ولایت اشاره کرد و گفت: مادامی که این پیوند معنوی وعاطفی وجود داشته باشد انقلاب اسلامی از هر گزندی مصون خواهد ماند.

وی با بیان اینکه توفیق انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی، علمی، پژوهشی و تحقیقاتی نمایان است، گفت: ایران اسلامی با وجود تهدیدها و تحریم‌ها توانسته جایگاه رفیع و ارزشمند خود را در مجامع بین‌المللی به خوبی پیدا کند.

*ملت منطقه انزجار خود را از سلطه‌طلبی آمریکا اعلام کردند

ابوحمزه به موج‌آفرینی غربی‌ها در مسئله اخیر سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش با تبلیغات مسموم رسانه‌ای تلاش کردند تا به خیال باطل خود دولت مشروع و قانونی سوریه را بترسانند و وادار به عقب‌نشینی کنند اما غافل از این که ملت جهان خشم و انزجار خود را از سلطه‌طلبی و جنگ‌افروزی آمریکا و هم‌پیمانانش اعلام کرده و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

به گفته وی موضع ایران اسلامی عدم دخالت در امور دیگر کشورها توسط بیگانگان است و قاطعانه بر این موضع منطقی و اصولی پافشاری می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به توانمندی‌های نیروی نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: امروز این نیروها مصمم به پاسداری از آرمان‌های مقدس و والای امام خمینی(ره)، رهبری، شهدا، ایثارگران و ملت ایران هستند.

در پایان سرهنگ محسن امیدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار مرتضی خراسانی تقدیر شد.

انتهای پیام/89017/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول