اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

اعتقادی به بومی بودن استاندار خوزستان ندارم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقادی ندارم که حتما باید استاندار خوزستان بومی باشد، شاید توانمندی پیدا شود که بومی نباشد.

اعتقادی به بومی بودن استاندار خوزستان ندارم

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: گزینه بومی بودن استاندار خوزستان شاخص مناسبی نیست که برای انتخاب اصلی‌ترین فرد اجرایی دولت در استان برگزینیم و باید در این باره تجدید نظر شود.

وی افزود: باید تلاش کرد تا استان خوزستان از مشکلات موجودش فاصله بگیرد و این مهم تنها با انتخاب استانداری توانمند امکان پذیر است.

موسوی با اشاره به اینکه خوزستان مشکلات زیادی دارد، خاطر نشان کرد: استان خوزستان در بخش آب شرب با مشکلات زیادی مواجه است و باید کوشید تا این مشکلات اولیه برطرف شود.

* گزینه ضعیف نمی‌پذیریم

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه استاندار ضعیف را نمی‌پذیریم، خاطر نشان کرد: نمی‌پذیریم که فردی ضعیف سکان استان خوزستان را در دست بگیرد و در این باره در حال تلاش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان نیازمند استانداری قوی است، گفت: خوزستان پایلوت کشور است زیرا در استان همه سرمایه‌های توسعه وجود دارد ولی توسعه به دست نمی‌آید.

وی افزود: خوزستان در بخش‌های زیادی عقب مانده و حتی طرح‌های ملی موجود در استان مسکوت مانده است و کسی در این باره صدایش بلند نمی‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه خوزستان دین خود را ادا کرده است، گفت: باید بکوشیم تا خوزستان به جایگاه قبل از جنگ خود برسد و به این منظور باید اعتبارات کلان در اختیار داشتیه باشیم.

انتهای پیام/72006/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول