اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خبر داد

فرهنگ‌سازی برای کاهش پرونده‌های تخلفات ساختمانی در شوشتر

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از فرهنگ‌سازی برای کاهش پرونده‌های تخلفات ساختمانی در این شهر خبر داد.

فرهنگ‌سازی برای کاهش پرونده‌های تخلفات ساختمانی در شوشتر

حسین پنبه‌دانه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: کاهش تخلفات ساختمانی نیازمند فرهنگ‌سازی برای مردم و آموزش برای ناظران دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا در این باره گام‌هایی مثبت برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه باید از ترافیک کمیسیون ماده 100 شهرداری شوشتر کاسته شود، تصریح کرد: باید از حجم پرونده‌ها کاسته شود و این مهم تنها با فرهنگ‌سازی میسر است.

وی افزود: تخریب و یا جریمه نقدی تنها مجاری برخورد با تخلفات در کمیسیون ماده 100 شهرداری است ولی باید فرهنگ سازی شود تا پرونده‌ای برای برخورد قانونی تشکیل نشود و این مهم نیازمند کار زیربنایی و فرهنگی است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه باید ناظران ساختمانی در بازه‌های زمانی صحیح بازدید ساختمانی را انجام دهند، گفت: باید تلاش کرد تا بازرسی ناظران ساختمانی در فرصت‌های زمانی صحیح و منظم انجام شود تا از هرگونه تخلف ساختمانی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر حسین پنبه‌دانه‌پور برای نمایندگی شورای اسلامی شهر در کمیسیون بدوی ماده 100 انتخاب شده است و بهرام نوروزی به عنوان عضو کمیسیون تجدید نظر ماده 100 شهرداری انتخاب شده است.

انتهای پیام/72006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول