اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آمل:

مرکز پژوهش‌های شورای شهر آمل توسعه می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: توسعه مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر آمل در دستور کار قرار می‌گیرد.

مرکز پژوهش‌های شورای شهر آمل توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده صبح امروز در دیدار با هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان با تاکید بر اینکه پای ثابت نشریات و رسانه‌ها هستیم، اظهار کرد: معتقدیم توسعه شهر بدون حضور رسانه‌ها میسر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اگر نقدی صورت می‌گیرد باید این نقد مشکلی را برطرف کند، افزود: مطمئنیم در این مدت اگر رسانه‌ها نقدی دارند به حساب دلسوزی به مجموعه شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه شورا سیاست تعامل با مجموعه رسانه‌ها را دارد، اظهار داشت: هدف شورا و رسانه‌ها  اعتلای شهر آمل است.

وی با بیان اینکه شورای سوم موفق عمل کرده است اما به هر حال مردم و اعضای شورا به ترکیبی جوان رای داده‌اند، اظهار داشت: شورای جدید اهدافی را برای توسعه شهر آمل دنبال می‌کند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه توسعه مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر آمل در دستور کار قرار می‌گیرد، یادآور شد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیز از مهم‌ترین اهداف شورای شهر است.

وی با تاکید بر اینکه شورای چهارم مصمم به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، تصریح کرد: رسانه‌ها دارای رسالت سنگینی هستند و اینکه باید در مکان‌ها و زمان‌های مختلف نسبت به آگاهی دادن مردم اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه انتظار داریم روابط میان شورا و خبرنگاران تعاملی و دو طرفه باشد، خاطرنشان کرد: هر چقدر از حواشی کم کنیم شهر به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود.

وی با اعلام اینکه مردم قاضی و قدرشناس خوبی هستند و حضور آنها در پروژه‌ها نشان از رضایتمندی آنها است، یادآور شد: برای افزایش رضایتمندی مردم بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد.

به گزارش فارس؛ در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید، راهکارهای افزایش ارتباطات دوسویه رسانه‌ها و شورای شهر بررسی و در پایان نیز با حضور شهردار آمل از پروژه سرای مهر بازنشستگان این شهر بازدید شد.

 

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول