اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری خرمشهر:

شهرداری جای سیاست بازی نیست

یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری خرمشهر گفت: در کنار مسئولان سیاسی شهر، مردم و اعضای شورای اسلامی شهر هستم اما در جریانات سیاسی به هیچ‌وجه حل نمی‌شوم.

شهرداری جای سیاست بازی نیست

شهرام شاکری یوسفی در حاشیه جلسه انتخاب شهردار خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: برنامه‌های خود را تصدی شهرداری خرمشهر در 50 دقیقه ارائه دادم و در همین راستا از اعضای شورا که این فرصت را به من دادند بسیار تشکر می‌کنم.

وی افزود: چالش اصلی خرمشهر تعامل مدیرات است و همین امر بوده که سال‌های سال این شهر را به حال سکون و رکود رها کرده است.

این گزینه تصدی شهرداری خرمشهر تصریح کرد: این رویه و تنش باعث فرصت سوزی‌های زیادی در خرمشهر شده و در همین راستا و به عنوان نخستین گام قصد دارم تعامل بسیار مطلوبی بین شهرداری و شورای شهر و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار کنم.

*چالش اصلی شهرداری عدم تعامل است

وی با بیان اینکه سرلوحه کار من تعامل و تلاش است، ادامه داد: چالش اصلی شهرداری خرمشهر همین امر بوده و امروزه به وفور شاهد هستیم که در این شهر رابطه بین دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر در حد مطلوب خوب و نزدیک نیست.

شاکری یوسفی اضافه کرد: این رویه باعث شده تا مدیران استانی و ملی نیز به خرمشهر توجه خاصی نکنند و این شهر را با مسائل و مشکلات داخلی‌اش تنها بگذارند.

وی همچنین عنوان کرد: محور برنامه‌هایم برای مدیریت شهرداری ترافیک و محیط زیست و بعد از آن پرداختن به پروژه‌های عمرانی و شهری است.

این گزینه تصدی شهرداری خرمشهر با اشاره به گزینش نیروهای درون سازمانی خاطرنشان کرد: به نیروهای داخلی شهرداری تا یک ماه فرصت ادامه کار می‌دهم و در صورتی که از عهده کارهای اجرایی به شکلی مطلوب برآمدند نسبت به تغییر جایگاه آنان هیچ اقدامی نمی‌شود در غیر این صورت از نیروهای دیگر استفاده خواهم کرد.

وی بیان کرد: مسائل فرهنگی در تعریف برنامه‌های آتی من بسیار مهم بوده و علاوه بر آن احترام خاصی برای خانواده پرسنل شهرداری قائل هستم.

شاکری یوسفی با بیان اینکه پاداش‌دهی را برقرار می‌کنم گفت: تمام برنامه‌هایم مطالعاتی بوده و بدون برنامه ریزی هیچ کاری را از پیش نمی‌برم.

*فصل الخطاب برای من شوراست

وی با اشاره به برقراری تعامل مضاعف بین شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: فصل الخطاب برای من شوراست و هر تصمیمی که شورا بگیرد به آن احترام گذاشته و در راستای متقاعد کردن آنها برخواهم آمد.

این گزینه تصدی شهرداری خرمشهر ادامه داد: برنامه‌ها و لوایح خود را به شورا ارائه می‌دهم و در صورت تائید، آنها را اجرایی در غیر این صورت هیچ اصراری برای اجرای پروژه‌های غیرضروری در شهر وجود ندارد زیرا باید با همفکری و تعامل به منافع شهر و شهروندان اندیشید.

وی تصریح کرد: شهردار محله را راه اندازی کرده و از این طریق نسبت به ایجاد راهکارها و برنامه‌های جدید برای پیشرفت شهر گام‌های متعالی خواهیم برداشت.

شاکری یوسفی با بیان اینکه شهرداری جای سیاست بازی نیست گفت: شهرداری را در هیچ جریان سیاسی ورود نمی‌دهم اما خود نشست‌هایی با مسئولان سیاسی شهر چون فرماندار و نماینده مردم در مجلس خواهم داشت تا بیش از پیش بتوان مشکلات مردم را رفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مسئولان سیاسی شهر، مردم و اعضای شورای اسلامی شهر هستم اما در جریانات سیاسی به هیچ‌وجه حل نمی‌شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، شهرام شاکری یوسفی در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی کشاورزی و مهندسی شیمی تحصیلات داشته و در کارنامه اجرایی‌اش مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری آبادان، مدیر عامل سازمان آرامستان شهرداری آبادان، معاونت فنی و عمرانی شهرداری آبادان و مسئول واحد رسیدگی به پیمان‌ها را به همراه دارد.

انتهای پیام/72001/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول