اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تعاون

14 شرکت تعاونی برتر خلیل‌آباد ‌تجلیل شدند

همزمان با هفته تعاون از 14 شرکت تعاونی برتر شهرستان خلیل‌آباد تجلیل و قدردانی شد.

14 شرکت تعاونی برتر خلیل‌آباد ‌تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد ظهر امروز در مراسم تجلیل از 14 شرکت تعاونی برتر این شهرستان گفت: ایجاد هر شرکت تعاونی در کشور به رونق اقتصادی و تلاش تجاری منجر می‌شود.

وی افزود: اکثر تعاونی‌های تشکیل شده و اعضای آنان، افراد مورد اعتماد مردم هستند ‌و از این حیث تعاونی‌ها یک پشتوانه مردمی دارند.

مرادزاده با اعلام اینکه در این شهرستان بیش از 4000 دام سنگین و 100 هزار دام سبک وجود دارد، گفت‌: تعاونی‌ها در فرآوری محصولات دامی باید با سرعت اقدام کنند تا مردم با رغبت و با سهیم شدن به عنوان عضو، در رونق کار اقتصاد شهرستان حضور فعال داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید و مصرف محصولات ایرانی افزود: شرکت‌های تعاونی می‌توانند با سرعت در این جهت حرکت کنند ‌و با تولید محصولات داخلی در هر زمینه پیشرو باشند.

وی با اشاره به اینکه تولیدات تعاونی‌ها چون یک کار جمعی است، ارزان‌تر دانست و اظهار داشت: تعاونی‌ها می‌توانند تعیین کننده در قیمت محصولات مختلف باشند.

وی حرکت تعاونی‌ها به سوی علمی کار کردن را مورد تاکید قرار داد و گفت: از دانه انگور روغنی به وجود می‌آید که دارای ارزش اقتصادی است ولی در این منطقه بدون توجه به آن، تبدیل به نوعی دیگر از اقلام کشمش می‌شود که تولید سنتی است.

در این جلسه حسین نوری، مسئول اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد نیز در خصوص فرآیند انتخاب این تعاونی‌ها گفت: تعاونی‌های ذکر شده دارای جذب نیروی بیشتر، فاقد شاکی، برگزاری به موقع مجمع را داشته‌اند.

وی با اعلام 14 شرکت تعاونی برتر شهرستان افزود: در این تعاونی‌ها علاوه بر اعضاء، تعداد 110 نفر کارگر مشغول به فعالیت هستند.

نوری در این جلسه از بانک‌ها خواست با شرکت‌های تعاونی به عنوان یک بنگاه اقتصادی، بیشتر همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول