اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فعالیت نیمی از 3 هزار تعاونی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت تنها نیمی از سه هزار تعاونی در این استان خبر داد.

فعالیت نیمی از 3 هزار تعاونی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرهاد باقرپور ظهر امروز در نشست تجلیل از تعاونگران و کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمدی اراده و اعتماد به نفس را تنها کمبود در راه رسیدن به اهداف تعیین شده در فعالیت‌های اقتصادی دانست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در کشور ما همه قوانین و برنامه‌ها برای فعالیت در عرصه اقتصاد و کار و تولید وجود دارد که لازم است تنها با اراده و تلاش آن‌ها را از قوه به فعل تبدیل کرد.

باقرپور تصریح کرد: در کشور برنامه‌های مختلف از جمله قانون برنامه پنجم توسعه، سیاست‌های کلی نظام و اصل 44 به اضافه افق چشم‌انداز 20 ساله مسیر توسعه در بخش اقتصادی را ترسیم کرده و فعالان اقتصادی می‌توانند با بهره بردن از آن به رشد تولید در کشور کمک کنند. 

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مسئولان و متصدیان را در آماده کردن زیرساخت‌ها مهم دانست و گفت: باید به بهترین نحو سرمایه‌گذاران را حمایت کرد تا چرخ تولید در کشور و استان بهتر از این‌ها بچرخد.

باقرپور در این میان نقش بخش تعاونی را بسیار مهم دانست و گفت: به هر دلیل تاکنون به نحو شایسته‌ نتوانسته‌ایم این بخش که در قانون اساسی از آن یاد شده را در کار و تولید دخیل داریم. 

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع کارآفرینان برتر و تعاونگران این استان تصریح کرد: یک نمونه از تعاونی‌هایی که لازم است بیش از پیش در امر تولید فعال شده و توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرند تعاونی‌های خانگی هستند.

باقرپور به تعداد تعاونی‌های کنونی در این استان اشاره کرد و گفت: اکنون بیش از سه هزار تعاونی با 86 هزار عضو در این استان وجود دارد که کمتر از نیمی یعنی هزار و 109 تعاونی فعال می‌باشند.

بیش از 34 هزار نفر اشتغال‌زایی در تعاونی‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که معاون برنامه‌ریزی استاندار به این تعداد نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول