اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه هفته جاری صورت می‌گیرد

بازدید وزیر تعاون از کارخانه چوب و کاغذ مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وزیر تعاون عصر چهارشنبه به مازندران سفر می‌کند، گفت: ربیعی از فرودگاه دشت‌ناز، وارد ساری شده و سپس از کارخانه چوب و کاغذ مازندران بازدید می‌کند.

بازدید وزیر تعاون از کارخانه چوب و کاغذ مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی امشب در نشست با تشکل‌های تعاونی در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: جایگاه تعاون در نظام اسلامی بسیار بالاتر از مفهوم تعاون در غرب است.

وی با بیان اینکه قرآن، تعاون را راهنمای متقین قرار داده است، تصریح کرد: اگر چنین نگاهی بر تعاون حاکم است، اختلاس و سوء‌استفاده در تعاون، معنا پیدا نمی‌کند.

طاهایی با اشاره به اینکه مشکلات بسیاری در بخش‌های مختلف وجود دارد، متذکر شد: بسیاری از مشکلات، ناشی از مسائل فرهنگی است.

وی با بیان اینکه نگاه رهبری به تعاون به‌گونه‌ای بود که  اجازه ندادند وزارت تعاون منحل شود، گفت: امروز تعاونی‌ها منشاء خدمات موثری هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه مجلس هم فراکسیون تعاون دارد، یادآور شد: توسعه کیفی تعاونی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

طاهایی با بیان اینکه حجم خدمات در بخش تعاون، قابل توجه است، اظهار داشت:‌ قانون، نیازمند اصلاح است تا فعالیت‌ها شفاف شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر تعاون عصر چهارشنبه به مازندران سفر می‌کند، متذکر شد: ربیعی از فرودگاه دشت‌ناز، وارد ساری شده و سپس از کارخانه چوب و کاغذ مازندران بازدید می‌کند.

انتهای پیام/86007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول