اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد

اعزام کاروان راهیان نور آستارا به شمال غرب

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اعزام کاروان به مناطق عملیاتی شمال غرب در قالب راهیان نور خبر داد.

اعزام کاروان راهیان نور آستارا به شمال غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد رضا منشوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی با خون و دل انقلاب کردند و بیش از سه دهه است که این انقلاب با قدرت به پیش می‌رود.

وی، با بیان اینکه مردم با تمام وجود پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، افزود: ترفندهای شوم دشمنان از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان ادامه دارد اما با بصیرت و مقاومت مردم ایران اسلامی تمام این ترفندها با شکست مواجه شده است.

این مسئول با اشاره به سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و لزوم هماهنگی‌های تمام دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌های دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی است که وظیفه داریم این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: ما هر چه داریم از برکت خون شهداست، شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گام مؤثری در ادای این حق است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تصریح بر اینکه تمام اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و تیراندازی با تفنگ بادی از جمله این برنامه‌هاست.

وی، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در آستارا ذکر کرد.

منشوری از اعزام 200 نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب در قالب کاروان راهیان نور در آستارا خبر داد و یادآور شد: مناطق عملیاتی شمال غرب دریایی از وفا و جوانمردی و ایثارگری بوده و این مناطق سمبل و نماد رشادت‌های رزمندگان اسلام است که حضور در این مناطق حال و هوای عرفانی دارد.

وی، با بیان فرازهایی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه حضور در مناطق عملیاتی کشور، تصریح کرد: وظیفه داریم که شرایط دوران دفاع مقدس را برای جوانان و نسل سوم بازگو کرده و با یادآوری رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دل آنها نفوذ کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت  در بین آنها نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تصریح بر اینکه کاروان راهیان نور پیوند دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است، متذکر شد: باید با تمام وجود فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ و نهادینه کنیم زیرا این آرمان‌ها و فرهنگ‌ها رمز پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی است.

وی، با اشاره به اینکه حضور جوانان و نسل سوم انقلاب در مناطق عملیاتی امری مبارک و ارزشمند است، بر لزوم توجه و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در اعزام کاروان راهیان نور تأکید کرد.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول